bambi

Höstens mysigaste kofta


Idag har vi spenderat en massa timmar på stan. Jag kunde inte låta bli att prova en #469 Long Lovely Knit. Jag har nämligen reserverat en grå och en röd sån hos deepFling (plus lite annat) och dom ska komma nästa vecka!

Jag ser verkligen fram emot koftorna, dom kommer att vara perfekta nu på hösten. (Vill bara poängtera att jag reserverade dessa kläder innan vi bestämde att vi hade köpstopp...)

Den var himla mysig i allafall (och normal i storleken skulle jag säga):



#1 - Linda

Åh vilken mysig kofta! Skulle helt klart också kunna tänka mig en sådan! :-)

#2 - Johanna

Den var riktigt snygg, jag som inte ens är en Odd Molly-fan :-) Men det är ju iofs inte namnet som sitter på kroppen, det är ju koftan!!!

#3 - Anna

Höstens absoluta favorit! Superfin och superskön, lite tunnare än de vanliga Lovely Knit!

#4 - Anonym

Hade du tyckt den var lika snygg om du sett den på Lindex eller är det bara för att det är en Molly.

#5 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

anonym Svårt att veta.. kanske, kanske inte? Visst favoriserar jag Odd Molly över andra märken, men dom flesta har sitt favoritmärke som dom vet brukar ha kläder som dom gillar (även om det kanske finns andra märken med liknande kläder). Men gillar Odd Mollys filosofi och stil :)

#6 - Bebislängtan

Aaah, den var galet snygg. Jag vill inte ens veta vad den kostar men alltså. Galet. Var köper man den IRL?

#7 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

Bebislängtan Just denna fanns på ETC i Skrapan, men den finns lite överallt. Den kostar 2300 kr.

#8 - Marie

En sån i den färgen vill jag ha!!

#9 - Alice

Vad kostar ett par odd Molly väntar? :)

#10 - Em - Mamma till Malva.

Den var riktigt fin på dig! :)



Du, får jag fråga; hur kommer det sig att du beställer från deepFling, är det billigare där? För visst är det ingen svensk nätbutik? Bara nyfiken :)