bambi

Måndagsmys hemma hos oss...


Det blir lite måndagsmys här hemma... lite för att fira läkarbesöket som gick så bra. Känns verkligen som om en stor klump i magen har släppt. Skönt att jag slipper stressa med att sluta amma och att jag kanske inte behöver vara ifrån familjen så länge!

 

Ha en trevlig kväll allihopa!  :)

#1 - Linda

Underbart!

#2 - Therese - Eira Min Ögonsten

Mysigt!



Jättebra film förresten! Såg den för någon dag sen. men tänk inte på den som en bögfilm och jim carey-komedi, för då blir man besviken.



jag grät t.om i en viss del i filmen :P

#3 - Lisa med Stella By Stardust

Vad otroligt skönt för dig med så bra besök idag.

Och helt rätt att fira lite!

#4 - Sara - Mamma till Max snart 2 år

Mys ordentligt! det är du värd =)

#5 - bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

#6 - KäckaBecka

Mums! Tänk om man hade det varje måndag :) Hoppas ni hade de trevlig och mysigt.

#7 - LADY DAHMER - Confessions of a Neurotic Attentionwhore

åh vad det är skönt när den där klumpen släpper! och vardagsmys är nåt vi förtjänar mer av!