bambi

Prenumerera på choklad
Denna reklam var lite farlig för mig. Jag som älskar choklad och speciellt praliner.

Det är en ny klubb där man som medlem kan få en chokladask med praliner hemskickade till en varje månad. Men man kan också välja om man vill ha askar varannan eller var 3:e månad. Första asken kostar 98 kr + 49 kr i frakt.

Ni kan läsa mer om klubben, som heter Smaka Choklad här.
#1 - Annica

ojoj det där ska jag allt ta och titta närmare på! ´

Chokladfabriken i Stholm har för övrigt helt fantastisk choklad (callebaut choklad från belgien)som man gör varmchoklad av. Särskilt den ljusa tycker jag är god till varmchoklad. Annars gillar jag vanligtvis mörkchoklad.

mums

#2 - Marie-Louise

Den där fick jag också i brevlådan och just den dagen var jag galet sugen på choklad. Så jag var nästan på väg att fylla i den, men sen såg jag priset. herre je vad dyrt!