bambi

Recension Willvin skötväska


För någon vecka sen fick jag hem en ny skötväska från Willvin. Jag valde en Willvin Napped Brown som är i fuskmocka.

Vi var verkligen i behov av en ny väska, då vår gamla höll på att gå sönder. Axelremmet höll på att lossna, som ni ser.

Jag måste säga att jag är positiv överraskad av den nya skötväskan. Den är anpassad för två barn, så det finns plats för två olika blöjsorter och det är två fack fram, osv. Perfekt för oss!

Det jag gillade mest var att man kunde byta från en lång axelrem till två kortare remmar för att lätt ha den hängandes på vagnen! Himla smart!

Smart är också det facket som finns "under" väskan där man kan förvara blöjor utan att behöva rota i det stora facket. Enkelt att ta fram snabbt när barnet ligger på skötbordet.

Den är rymlig, nästan svårt att fylla eftersom jag inte brukar ha allt för mycket grejer med mig. Jag tyckte om att den kändes bra även som axelremsväska, för det ser inte för "skötväske-aktig" ut som vår gamla gjorde.

Det enda negativa som jag har att säga är att den luktade inte särskilt gott när jag fick den. Men lukten försvann efter att den använts ute lite.



Just nu kan man buda på blingade skötväskor från Willvin där intäkterna från auktionen går oavkortat till Barncancerfonden. Varje väska finns endast i ett exemplar.

 

Auktionen pågår på Tradera fram till den 30:e november.

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=2579259&listtype=Auction

#1 - Therese - Eira Min Ögonsten

Det är så spännande med auktionen. Det är ju jag som gjort den i mitten med 70-talstyget :D

#2 - barnshoppingbloggen

Åhh vilka fina blingade skötväskor! Bra ändamål!

Skulle själv behöva en ny också, har kikat på Willvin, de är kanonfina!