bambi

Tack söta Sofi!
Jag är precis hemkommen från en fika med en bloggläsare, Sofi. Hon var så söt att hon erbjöd mig sin gamla regnjacka, så jag inte behöver köra barnvagnen med en hand i regnet mer! Jag blir så otroligt glad över att någon tänker på mig och vill ge mig sin jacka så där! Jag har verkligen världens underbaraste läsare! Ni gör mig glad varje dag med era fina kommentarer!

Synd bara att jag var så trött när jag skulle träffa Sofi (hade nog kunnat somnat där, rätt upp och ner), för hon var så himla trevlig och berättade roliga saker så som när vattnet gick på K-Rautas parkering (!) och hur det är att retuschera bilder (som hon har jobbat med).

Nu ska jag äta lite lunch och sen sova en stund innan dagishämtning! Synd att man ska vara trött en sån här fin dag... solen skiner här i Stockholm.
#1 - Lisa med Stella By Stardust

Vad kul att du träffat Sofi!

Jag och Sofi har också träffats bloggledes (och bor jättenära varandra), och hon är verkligen SÅ omtänksam. Vad snällt med jackan!

#2 - Anonym

Haha, redan hunnit blogga om det och HJÄLP nu kommer jag väl få en storm med läsare till min lillablogg. :)



Kan förresten rekommendera Lisas blogg Stella by Stardust, mycket läsvärd!!



Och tack för fikat :) det var himla kul att träffas och jag hoppas vi lyckas ta en lekdate nån dag framöver.

#3 - Erica

Härligt med så underbara läsare! :)