bambi

Grattis min lilla solstråle!


För exakt ett år sen så blev jag tvåbarnsmamma. Efter en ganska så jobbig graviditet med mycket illamående och foglossning (som gjorde att jag tyvärr var tvungen att vara sjukskriven) och en rätt så jobbig förlossning så tittade vår fina Leah ut!


Jag som hade undrat innan om man verkligen kunde älska någon lika mycket som jag älskade Zack... och det kunde man verkligen! Leah har gjort vår familj komplett och med sin starka personlighet och med all den kärlek hon ger tillbaka till oss så har hon verkligen förgyllt våra liv det senaste året.


Vi har fått följa dig från en liten nyfödd bebis som bara kunde äta och sova i princip till en ett-åring som kan gå med stöd, leka tittut och är oerhört social och kramig. På bara ett år har denna stora förändring skett och det är helt underbart att få följa! Tack för att du finns vår fina Leah!


#1 - Luxxie

Grattis till lilla Leah! Hoppas ni får en toppen dag. Väldigt fint inlägg med fin text och söta bilder :)

#2 - tangirrl

Grattis Leah!

Åh jag blev lite tårögd av inlägget känner jag :)

hoppas ni får en bra och solig dag!

#3 - Jessica

Grattis på födelsedagen lilla Leah!



Haha jag drömde att vi träffades och hade fika hemma hos oss. Kommer ihåg att jag inte alls tyckte du var dig lik från bilder för du hade platinablont hår :)



Hoppas ni får en fin dag!



kram Jessica

#4 - Erika

Grattis Leah! Åh, tiden går så fort. Man förstår att man säger att man ska ta vara på bebistiden. Sitter själv just nu å ammar min Elsa som är 5 dagar idag. Just nu känns om ett år en evighet! Min stora tjej är 5 år. Vart tog den tiden vägen?! Hoppas ni får en bra dag!



Kramar Erika

#5 - Sanna

Grattis på födelsedagen ! Oj oj oj vad ett år går fort !

Själva väntar vi våran 3:e i oktober :-)



Kolla gärna in våran blogg !

Bebislängtan, hus och trädgårdspyssel pågår !

#6 - Christine

Grattis Leah! Det kändes som om hon föddes igår.



Hon är så charmig... :)

#7 - Nicole

Grattis Leah ;)

#8 - Lisa

Grattis till er lilla söting! Vilka goa barn ni har, helt bedårande! Det är väldigt roligt att följa dem här på bloggen Bambi! Ha en fin ettårsdag! Kram från Lisa :)

#9 - Regina

Stort grattis till Leah!

Hoppas att ni får en härlig dag att fira födelsedagen på!

#10 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Stort grattis till er fina lilla ettåring! Så fint du skriver om henne! :-)

#11 - Ina

Grattis till er lilla, söta tjej!!! Tänk vad tiden går, jag tycker också det var alldeles nyss hon kom till världen...

Kram Ina

#12 - En pojkmammas vardag ♥

Grattis lilla Leah på ettårsdagen!!

Kramar

#13 - arasen

grattis till Leah :)

#14 - Sussi

Grattis Goa Lea



Ha en fin Födelsedag.

GrattisKrammizar



Sussi

#15 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Stort Grattisl till lilla Leah =)

#16 - Tess

Stort grattis! :-D

#17 - Beata

Åh grattis till lilla 1 åringen!

#18 - Therese, Henry och lillebror Charlie

Grattis Leah på 1-års dagen!! Hoppas dagen har varit toppen och att du fått massor av fina presenter och tårta :)



ps. ska bli skoj att se dig på mammablogg-galan, du är en av mina bloggfavoriter :)

#19 - ♥anna♥

Stort grattis till fina Leah!