bambi

Jeansklänningar



Som jag har nämnt tidigare så är jag en riktig jeanstjej. Jag trivs bra i jeans. Jag har dock aldrig provat en jeansklänning förut. Jag tycker att Maria Montazami är väldigt fin i sin #189 Blues dress. Den är från förra årets kollektion men man kan hitta några på Tradera, t.ex. Annars så funderar jag på att vänta till hösten då denna fina jeansklänning dyker upp.

 
#781 Suiteheart dress 2200 kr (kommer till hösten)



P.S. Jag har lagt ut en hel del Tradera-auktioner nu, bland annat min jeanskjol från Odd Molly. Kika gärna på mina auktioner, som finns här.

#1 - josefine

Åh den nya jeansklänningen var ju sjukt snygg! Fastnade aldrig för den andra, men den som kommer i höst MÅSTE jag ha!

#2 - e-beth

Oj den var riktigt fin och då är jag nu sån att jag inte är någon klänningsmänniska!

#3 - Sussi

Verkligen fin!!!



Ha en bra dag

Soliga hälsningar

Krammiz

Sussi

#4 - Anonym

Hej, om jag skickar dig ett smycke jag tror du skulle gilla från min smyckesbutik www.lenak.nu, vart skickar jag det?



Lena :)