bambi

Snart ett år!

Det är så kul att jämföra Leah med hur Zack var i hennes ålder, för dom är så lika men ändå så olika. Men både kan/kunde prata ungefär lika mycket (ma-ma, pa-pa) och kan klappa händerna på kommando. Båda kan/kunde stå själva kortare stunder och gå med stöd (men Zack började gå när han var 13 månader). Leah kan peka men Zack kunde istället gå ner från sängen baklänges och väldigt försiktigt.

Däremot så har Leah mycket mer hår än vad Zack hade, men det har hon ju alltid haft....




P.S. Jag vill bara påminna er om att ni gärna får rösta på mig i Mammablogg Galans omröstning (man får rösta en gång per dag, så rösta! rösta! rösta!) och imorgon avslutas tävlingen där ni kan vinna biljetter till tv4s Humorgala!

#1 - Marie S

Klart jag röstar på dig...finns väl en anledning till att jag kikar in varje dag ;D

Superkul att du vann tvättmaskinen! Grattis.

Kram M

#2 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Kul att jämföra dem sådär brevid varandra! De ser inte alls särskilt lika ut på de här bilderna. Jättesöta båda två.

#3 - theokleia

Grattis! Vad roligt att du vann tvättmaskinen. Behövs verkligen när man har barn. Där vi bor har man tillgång till 6 tvättpass i månaden och med 2 små barn (varav en är kräkbebis) är det inte mycket så maskinerna svämmar över när det är tvättdags. Den dagen kräksjukan kommer vill jag inte ens tänka på :(



Tack för tipset om Picnik. Om du orkar svara. För att klippa in två bilder så som du gjort ovan måste man då ha betalversionen? Letat runt men förstår inte riktigt och orkar inte leta mer om det nu är så att det inte går om man inte betalar för sig.



KRam