bambi

Vecka 16 - #560 Twiddle hood jacket



Denna veckas Odd Molly är min nya vårjacka som heter #560 Twiddle hood jacket. Jackan som är i 100% bomull finns i färgerna powder, vintage dark grey, indigo, vintage chalk och lite military.

Det finns två versioner av denna jacka, en med brodierier på ryggen och en utan broderi som heter #560A.



Jag älskar min nya vårjacka. Det är nog den bästa vårjackan jag har haft. Jag gillar att den är lång, älskar broderierna på ryggen, dom snygga armbågslapparna i läder och så det lyxiga innerfodret i siden. Så använderbar och snygg!

När man tittar noga så ser man att broderier har fina silvertrådar i sig. Sidenfodret har en vacker spets längst ner. Jag kan sakna dom fina fjärilarna på knapparna som brukar finnas på jackorna, men annars är jackan perfekt! Priset ligger på 3900 kr.

Jag har som vanligt en storlek större på min jacka. Hatar jackor som sitter för tajt. Så min Twiddle hood jacket är en 3:a istället för min vanliga storlek 2.

#1 - Sussi

Hejsan

Fin vårkappa.

Ha en fin måndag

Krammiz

Sussi

#2 - Emelie

Så snygg! Tråkigt att jag inte har 3900 kr liggandes och skräpandes någonstans.. Får bli ett annat år!

#3 - Sara - Mamma till Max 2,5 år

riktigt snygg jacka!

#4 - Pethra

Åhh vilken fin jacka, tänkte jag. Perfekt passform och fina färger att välja bland och så fullkomligt älskar jag lappade armbågar, men så kom baksidan och förstörde allt. :(