bambi

Crémant de Bourgogne



Ikväll blev det lite bubbel och ost och kex när barnen hade somnat. Det blev en ny sorts bubbel, en fransk sort som heter Crémant de Bourgogne och kostar 169 kronor. Jag kan varmt rekommendera den. Den var lätt drucken och var väldigt frukig och god. Den har fått 5 plus av Aftonbladet och har ett medelbetyg på 8,3 hos Vinkatten.



Middagen var min gamla paradrätt - plankstek. Så mumsigt, barnen gillar mest potatismoset.

#1 - Anonym

Hej! Min syster fyller år snart, och vill då har plankstek. Eftersom du verkar ha lyckats rätt bra undrar jag hur du gör ditt potatismos :)

#2 - stina

Jag bara ler :)

#3 - a-k

Åhh underbart ljuvligt gott!

#4 - Madde / Mamma och blivande fröken

Åh så gott med plankstek, blir nog nästan att försöka fixa det någon dag här hemma med. :)