bambi

Halvtimmes middagar


Jag har fått hem den läckra kokboken "Jamie's 30 minute meals" som jag beställde. Jag älskar kokböcker och har en liten samling här hemma. Det är så inpirerande att bläddra igenom och njuta av dom vackra bilderna.

Det som är bra med den här kokboken är att måltiderna bara tar 30 minuter och det är inklusive sallad och dessert!!! Jag läste någonstans att Jamie hade sagt att hans fru jämt var gravid (dom har väl 5 barn eller nåt?) så då gällde att fixa mat FORT och då föddes även denna kokbok.





Jag kommer självklart dela med mig av recepten så fort jag har hunnit prova några  :)

Nu ska jag fortsätta och brodera på barnens förskolekuddar....
#1 - Helena

tipsa gärna om det var något gott och snabblagat :)

#2 - Luxxie

Det låter som en bra kokbok, gillar att hans mat är enkel men oftast ordentligt god.



Btw, brukar du brodera? kan du inte visa sedan? :)