bambi

Hejdå gamla jobbet!




Nu har jag och Zack varit inne och sagt hejdå till mitt gamla jobb. Det känns lite vedmodigt och jag kommer sakna alla trevliga jobbarkompisar.

Jag var anställd där i 3½ år, men hann inte jobba där så mycket eftersom under den tiden så var jag gravid och mammaledig två gånger. Ändå har dom alltid varit väldigt förstående och snälla (rektorn skickade t.ex. min julklapp hem till mig, bara för att man är mammaledig så ska man inte vara utan julklapp från jobbet!).

Men det är många minnen som kommer tillbaka när jag åker dit. Jag berättade för Zack att när han låg i min mage så åkte jag den här vägen varje dag... :)

#1 - Angelica

Hoppas du får det jätte bra på det nya jobbet =)



Vilken av Molos overaller tycker du är finast i år? Jag vet det är alldeles för tidigt att tänka på overall men det är så kul ändå tycker jag att titta på bilderna när de börjar komma ut på babyshops hemsida tex. Blir det en sån till Zack i år igen?



Kram

#2 - jis

Har inte varit inne här på ett tag.. Trevligt med nytt jobb, grattis!