bambi

Lookibooki hos Ulla Winbladh



Hej, finaste bloggläsare! Jag har inte bloggat på en stund nu eftersom jag var på ett mycket trevligt event! Det var premiär för LookiBooki, som är en sajt där man kan göra sina egna pekböcker. Väldigt fina såna också!



Eventet hölls på trevliga Wärdhuset Ulla Winbladh, där det bjöds på champagne och canapéer. Väldigt gott var det!! Och en väldigt trevlig paus i vardagen...




Det var Linda Skugge som anordnade det trevliga eventet och hon kom fram och gav mig en massa komplimanger för mina Primeboots (inte varje dag man får komplimanger av Linda Skugge  :D).  Hon berättade även att Blog Awards ska hållas i Kista Galleria den 17 september, då är vi i Italien... men jag vet inte om jag hade tänkt gå ändå.

#1 - APAN SATT I GRANEN | Veckans vikt 91.8 kg = -0.2 kg

... och snart ligger din vackra nuna på you tube :)

#2 - En pojkmammas vardag

Så trist att man bor på helt fel av världen när man blir bjuden på events. För jag är en som måste tacka nej till allt ......

#3 - Game Girl – Raggningsexperten

Hej! Nu är det minst andra gången vi är på samma event och jag har inte fått chansen att prata med dig särskilt mycket, next time! :D