bambi

Me&i höst



Roligast med hösten är ändå alla nya höstkollektioner. På något vis brukar dom kännas roligare än vårkollektioner, vet inte riktigt varför?

Men i allafall så släpper Me&i bilderna på sin höstkollektion imorgon. Här ovanför ser ni en sneak peek och jag gillar vad jag ser!  :)
#1 - FELICIA

Även att killarna bär blått och tjejen rosa?

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

FELICIA Det tänkte jag faktiskt inte på! Me&i brukar ju vara väldigt duktiga på genusbiten tycker jag (i allafall bättre än många andra barnklädesmärken).

#3 - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Söndag blir jättebra! Gärna efter 13:30 tiden om det kan passa?



Kramar

#4 - Karoliina - med K och två i

Ska på party på torsdag, ska bli roligt att se alla kläderna!

#5 - Mia

Är säljare för Meandi och jag kan lova att ni kommer att gilla det ni får se....

Mycket kläder till kvinnor/tjejer också, och allt är så snyggt! Tror många som inte har barn kommer att få upp ögonen för detta klädmärke denna säsong.

#6 - Lastbilsfrun *Ung, studerande mamma*

Älskar Me&I och ska ha party här hemma imorgon =). Här ska det shoppas!

#7 - tankgirrl

ååå kaniner, Adora älskar kaniner... har en känsla av att det här kommer bli dyrt.... ;)

#8 - Sara

Gick in på meandi:s hemsida nu ikväll och blev uppriktigt ledsen. På framsidan är det fem barn - två killar och tre tjejor. Två blåa tröjor och tre rosa.. Inget revolutionerande med andra ord men jag trodde att meandi hade ett genustänk men tydligen inte. Fina kläder men jag blev lite avskräckt..