bambi

Svampar från me&i


Vi har fått hem två ljuvliga plagg från me&i's sprillans nya höstkollektion! Båd två med det fina flugsvampsmönstret (åååååh, va jag älskar det!), så att barnen kan syskonmatcha.

Zack har fått hem en grön långärmad tröja och Leah fick hem en blå långärmad tunika. Båda två är i en mjuk strechig bomull. Me&i är verkligen ett favoritmärke eftersom deras kläder alltid håller så bra kvalité, så dessa två plagg kommer helt klart bli nya favoriter i garderoben!
#1 - Sofie

Vad fina de blev i svamparna:-) Vad har Zack för storlek i sin tröja?

#2 - Emma

japp Meandi har kanonkvalité och är superfina!

Gillar flugsvamparna!:)

Trevlig helg!

#3 - Emma

japp Meandi har kanonkvalité och är superfina!

Gillar flugsvamparna!:)

Trevlig helg!

#4 - Malin

Javisst är den underbar me&I kollektion, älskar deras kläder :)

Ha en härlig dag!

#5 - Marie S

Jag älskar oxå meandi, både till barnen och till mig själv ;D Har massor med deras kläder i garderoben =)

#6 - Josefine

Verkligen underbart mönster! Verkar vara många som gillar svampar :-D Detta ska definitivt inhandlas till mina tjejer så dom kan syskonmatcha. Jag hjärta att syskonmatcha, såå coolt! :-)



Trevlig helg Bambi.

Kram!

#7 - Hanna

Jag var på Me and i-party förra helgen. Var sugen på de där tröjorna men hoppade över. Hade tunikan funnits i samma färg som tröjan eller vice versa hade jag nog slagit till.

#8 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Så himla söta tröjor. Vill också ha.