bambi

Bridesmaids
Igår så såg jag och maken på komedin Bridesmaids och jag måste säga att det var oerhört rolig! Det var länge sen jag skrattade så högt!

Det som jag älskade mest med filmen är att det känns som att det är vanliga människor med i filmen. Inte en massa övernaturligt snygga människor överallt, till och med brudgummen är inte särskilt snygg (vilket känns väldigt ovanligt) och han har inte direkt en stor roll i filmen.

Filmen handlar om en medelålders kvinna vars bästa kompis ska gifta sig. Hon känner sig rätt så misslyckad på alla plan i livet och inser inte riktigt att hon själv måste "välja" lyckan och kämpa för lyckan. Utan istället fortsätter hon att träffa sitt KK som får henne att må piss eftersom hon knappt får sova över där...

Men, en mycket rolig film! Se den! Jag hoppas att det kommer fler filmer i samma stuk, för jag blev lite ledsen när det var slut...

Jag ger den en 5:a utav 5 möjliga
#1 - Lofsan

Älskar också den!

#2 - Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Den är rrriktigt rolig!

Jag har nog aldrig sett Kristen Wiig förut, hon spelar verkligen bra!

Trevlig helg!

#3 - Therese

Visst är den skoj jag såg den på bio med en vän men igårkväll såg jag och mannen den med :) den är en av de roligaste filmer ever. kram

#4 - Melinda - Mamma till Maja ♥

Den där verkar såå bra! :)