bambi

Dagens julklappstips - ett par varmfodrade gummistövlar
Här har vi inte plockat fram vinterstövlarna ännu utan här kör vi på varmfodrade gummistövlar som verkligen är helt perfekt. Om temperaturen kryper ner mot nollgradigt så tar vi på ett par tjockare strumpor i stövlarna.

Just varmfodrade gummistövlar var något som pedagogerna på barnens förskola rekommenderade. Då hålls fötterna helt torra och samtidigt håller värmen också!

I dagens lucka har ni chansen att vinna ett par rediga varmfodrade gummistövlar från Tretorn som heter Robust Heritage Winter. Robust Heritage Vinter är Tretorns bästsäljande barngummistövel. Gummistöveln är 100 % vattentät, tillverkad i naturgummi och har varmt fuskpälsfoder, vilket både värmer och skyddar små fötter mot de tuffaste väder. Denna smarta gummistövel är försedd med extra detaljer som nylonmudd och dragsko för att hindra vatten och smuts från att komma ner i stöveln samt reflexband för ökad synlighet i mörker. Butikspris: 400:-

För att vara med och tävla om gummistövlarna i valfri storlek (19-35) så behöver ni bara lämna en kommentar till detta inlägg där ni motiverar varför just ni ska vinna! På lördag utser jag en vinnare!
#1 - Hanna

Jag är gärna med och tävlar!



Jag skulle vilja vinna ett par stövlar till dottern. Jag tror hon skulle bli glad över att få ett par egna, som hon inte ärvt från storebror. Jag är glad över att hon gärna har gummistövlar, och då känns det viktigt att det är ett par varma sådana, eftersom ett par dåliga gummistövlar är bland det kallaste man kan ta på sig. Hoppas på tur!



Må gott!

#2 - Josefine

Jag är jättegärna med och tävlar! Min äldsta dotter skulle älska att få ett par fodrade gummistövlar. Hon har nämligen vuxit ur sina gamla. Dessutom är hon helt tokig i skor, så jag har en känsla av att hon skulle knalla omkring inne i dem också precis som jag gjorde när jag var liten. Sådan mor sådan dotter ;-)



Hoppas på tur!

#3 - Anonym

Jag är jättegörna med och tävlar å sonens vägnar! Han är en riktig gummistövelunge och det var med stor sorg, övertalning och någon muta som vi fick honom att ge upp de fina ugglegummisarna till förmån för vinterkängorna för någon månad sedan. Tänk lyckan om han kunde få ha gummisar tills det åtminstone blev minusgrader (och få börja med dem lite tidigare i vår också)! Jag och O (3 år) håller tummar och tår för tur!

#4 - johanna med tyra o otto

Jag är gärna med och tävlar, min son stövlar har helt plöstligt blivit för små och ett par rediag stövlar behövs alltid, sepciellt på dagis där dom ofta är ute i skogen och leker.



Vi har haft så mkt extrautgifter, min sambo krockade med bilen och vår dotter fick diagnosen astma coh eksem. Det är inte lätt att få ihop allt när jag studerar.



Hoppas:)



#5 - Anna

Jag vill också vara med och tävla. Jag vill vinna till en av mina döttrar som inte har några varmfodrade gummistövlar utan redan använder vinterstövlar. Det blir i bland lite varmt om fötterna.

#6 - kaca70

Vore toppen!

Barn nr 2, en pojke på 5,5 år, har en förkärlek för att söka UPP vattenpölar! Skorna står i skotorken, vi blev tvungna att köpa, varje kväll! Hinner inte torka någon annans skor.

#7 - Fröken M

För barnens fötter vill man bara ha det bästa

- Tretorn är självklart och överträffar det mesta !!



Om jag har turen att vinna skulle jag vilja ha ett par i strl 26 till Viggo :)

#8 - Maja

Jag vill gärna vara med och tävla om ett par stövlar till lillebror. Han får ju bara ärva allt efter sin storasyster så det skulle ju vara kul med nå nytt för en gångs skull. Dessutom vore det kul med ett par av dessa gummistövlar för storasyster har exakt samma, lite kul att syskonmatcha tycker jag =). Han skulle vilja ha ett par i storlek 23 om han vinner.

#9 - Jessica

Jag skulle gärna vilja vinna ett par stövlar till min son. Han älskar att plaska i vattenpölar. Ser han vatten är han genast där. Spelar ingen roll om han är barfota, har crocs, gympaskor eller stövlar. Vattnet lockar och pockar! Ofta bidrar det till blöta fötter och blöta sockar. Men roligt har han!!! Det är ändå det viktigaste. Men kan man skydda sig med bra skor är det att föredra tycker en orolig mamma som jag!!!!

#10 - caroline

Oj den här tävlingen passar oss perfekt :)

Dottern har precis vuxit ur sina fodrade gummistövar, hade ju tänkt att det skulle va kallt och snö nu så hon kunde använda sina vinterskor, men det verkar ju tyvärr inte bli så...

så ett nytt par måste inhandlas, och vi skulle bli

superglada om vi vann!

Min dotter äääälskar vatten, och vattenpölar...

#11 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Vill gärna vara med och tävla om dessa smarta stövlar! Här nere i regniga Skåne är det verkligen de rätta vinterstövlarna, särskilt i år när vi knappast kan förvänta oss nåt annat än just vattenpölar. Perfekt för min treårige V som konstant plaskar omkring! :-)

#12 - Klog

Jag skulle gärna vinna dessa stövlar till min lilla son som ska börja på dagis i februari. Det skulle kännas bra att veta att han är varm och go om fötterna när han är ute och leker. Hoppas.

#13 - Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Jag önskar vinna ett par fodrade gummistövlar till min son. Han har på grund av sin sjukdom svårt att hålla värmen mellan varven och eftersom han älskar att plaska i vatten blir han snabbt blöt och kall. Med ett par fdrade stövlar skulle han kunna härja fritt i vattenpölarna.

#14 - Emma

Vilken kanon tävling då jag upptäckte att sonens andra varmfodrade gummistövlar var bara i storlek 26 och han nu behöver 27 .. Så vore det kanon och vinna det här eftersom dom lär vara för små nästa vinter skönt och slippa den utgiften innan jul

#15 - Emma

Vilken kanon tävling då jag upptäckte att sonens andra varmfodrade gummistövlar var bara i storlek 26 och han nu behöver 27 .. Så vore det kanon och vinna det här eftersom dom lär vara för små nästa vinter skönt och slippa den utgiften innan jul

#16 - Carolin

Min hjärtedotter önskar vinna varma vinterfordrade stövlar eftersom de hon har börjar bli för små. Storlek 26 skulle passa bra i vinter!

#17 - Ulrika

Hej! Ny läsare här och snubblar rätt in i en tävling. Jag drar väl en lott direkt.



Min dotter skulle behöva ett par fodrade, hon använder faktiskt vanliga fortfarande. Oups, bad mom.



Fin blogg!



/Ulrika

#18 - Lena

Vill gärna vara med och tävla om ett par stövlar! Min son har vuxit ur sina fodrade gummistövlar och skulle bli jätteglad för ett par nya! Han älskar att leka ute i alla väder och dessa är toppenbra!



Mvh Lena

#19 - Mia

Jag vill gärna vinna (såklart). Min minsting får alltid ärva av storebror och nu behöver han fodrade stövlar och storebror har inte haft fodrade stövlar i storlek 22. Vi bor i Borås och då måste man ha stövlar för här regnar det ofta ;)



mvh

Mia

#20 - Linda

Hej!

Min lilla flicka äger ännu inga gummistövlar, dessa hade blivit hennes första! Storebror har redan Tretorn och lillasyster hade gärna velat ha likadana som brorsan :)



Fingers crossed!

Mvh Linda

#21 - Josephine

Har hört att Tretorn ska vara så bra, men vi har liksom aldrig haft råd till det.. Har mest blivit Ica stövlar.. Stora sonen skulle bli så glad över ett par nya stövlar.



Kram!

#22 - Helena

Åhh just de här stövlarna har jag tittat på flera gånger, skulle verkligen vilja ha ett par såna till min son! Nu i höst har han haft ett par fodrade gummistövlar som jag hittade på nåt lågprisvaruhus för 75 kr... inte riktigt lika snygga som tretorns, haha! De är dock urvuxna nu så ett par nya, snyggare skulle vara helt perfekt :)

#23 - Liv

Här regnar jämt! Så vi använder regnstövlar nästan hela året om. Utanför vårat hus brukar det bli en jättestor vattenpöl som min dotter älskar att hoppa i, med resultat våta fötter. Hade varit perfekt med ett par fodrade gummistövlar nu när det börjar bli kallt och till tidiga våren. Vi håller tummarna!

#24 - Marlene

Min son kom hem igår från dagis och var alldeles kall och blöt om fötterna. Vinterskorna som jag köpt var tydligen inte alls någon hit! Har hört att dessa stövlar ska vara super, nu hoppas jag att vi får chansen att testa och se själva! För varma och goa fötter är ju superviktigt!!! Om jag vinner så vill jag ha storlek 27 :)

#25 - sandra

Å jag vill vara med. Har en pojk som varje gång det regnat och vi är på väg fr dagis, resolut lägger sig ner i vattenpölen utanför parkeringen. By this time har vi ett par uppsättningar jackor, termos och overaller, men gummistövlar är det ont om, kängorna blir aldrig riktigt torra. Om jag vann hade jag önskat ett. Par 23:or

#26 - Helena

Hej! Oj, här skulle verkligen ett par varmfodrade gummistövlar behövas till min yngsta dotter, bor i norra sverige och kunde aldrig drömma om att det ska hällregna här 10 dagar före jul, så i vinterskorna blir de rätt blöta och kalla i dessa dagar. Om jag vinner vill jag ha storlek 35. :) hoppas på tur!

#27 - Sandra G

min sons fötter har alltid växt i en gräslig fart, gummistövlar har vi gått igenom en hel del par och dom han har nu får han snart inte på sig, dom är dessutom ofodrade så denna vinst skulle ju passa som foten i skon ;). ekonomin är nämligen tajt just nu såklart!

#28 - Mia S

Precis vad min lille skrutt behöver. Har lagt dyra pengar på vinterskor som aldrig verkar komma till användning här i Göteborg. Det bara regnar och regnar! Ett par rejäla, varma stövlar i storlek 23 skulle passa perfekt!



Hoppashoppashoppas!

#29 - Emma Velentino

Åh vad jag skulle vilja vinna ett par till min dotter. Nu i jultider så är ekonomin inte den bästa så det skulle vara toppen att vinna ett par stövlar till henne eftersom vintern verkar dröja och det är så kladdigt ute:)

Åh håller tummarna att jag vinner det händer inte allt för ofta:)

#30 - Anna

Varför ska jag vinna? För att rädda min fina lilla dotter från hennes tankspridda nyförlösta mor. Har inte haft en tanke på att hon behöver fler skor i vinter, utöver de silvriga Uggs hon springer omkring i. Förra året satt hon ju bara i vagnen! Värre ändå är att vi bor i Göteborg. Vem i sina sinnes fulla bruk sätter Uggs på sin dotter i denna staden? Här har vi inte väder, bara mer eller mindre regn!

#31 - Annica L

Jag är med och tävlar och hoppas på vinst!! Yngsta sonen är ute massor med sin dagmamma, och denna vintern har än så länge varit hopplös och otroligt regnig.

#32 - Johanna Norlund

Min son Einars favoritsyssla en regnig dag är att hoppa i vattenpölar.Då vi bor på landet finns det massor av pölar! Tyvärr upptäckte jag en spricka i hans gummistövlar så ettpar nya hade suttit fint en vinter som denna! Om jag skulle vinna önskar jag ett par i stl26. Hälsningar Johanna

#33 - carro

#34 - carro

Det skulle jag verkligen vilja vinna till min son som ska börja hos dagmamma i januari, och jag har fullt kaos här för att se till att vi är förberedda inför det! :)

#35 - fröken K | vill bli amatörfotograf

Åh, jag vill verkligen vinna dessa. Min son har bara vanliga gummistövlar, och de sade till oss på dagis att vi borde köpa några med foder. Så det skulle vi göra. Fast de var slut i hans storlek då det var extrapris på dem, och jag ville inte köpa stövlar som kostade multum. Så han får gå runt i ett par vattentäta skor och slippa frysa. Men det hade varit fint med fodrade gummistövlar alltså. :)

Fantastiskt bra tävlingar du har! Jag är så impad!

#36 - Anna

Jag skulle vilja vinna ett par till min lilla pojke som precis växt ur sina gamla.. Skulle därför passa perfekt med ett par i strl 24 till honom. Så skulle han dessutom slippa ärva storebrors en gång och få ett par alldeles egna för engångs skull;-)

#37 - Anna - mamma till två prinsessor

Åh vilken bra tävling!

Jag skulle verkligen vilja vinna eftersom min stora tjej lyckats ta sönder inte mindre än två par stövlar sedan i september. Så nu är hon både blöt och kall om fötterna när det regnar... kanske på tiden att hon får ett par rejäla stövlar!

Håller tummar och tår!

Kram

#38 - Mari



Hej!

Jag skulle gärna vilja vinna för att min sons skor blir alldeles genomblöta när han är på dagis, och jag har inte hittat några bra skor alls här i Östersund då det inte är så stort utbud med just skor! Känns jobbigt att han ska behöva luffsa hem i kalla blöta skor när vi ska hem!



Kram Mari

#39 - Carolina

Här på vår ö har vi drabbats av storm, orkan (!) och mängder utav regn det senaste, så mycket att flera av vägarna här ute varit översvämmade. Läskigt är det och det är ju inget man kan styra över, därför önskar jag iallafall att barnen har ordentliga stövlar på sig!

#40 - Aniika

Tretorn stövlar förknippar jag med min barndom. Vill ju att mina barn ska få vara lika varm om fötterna som jag var när jag var barn! :) Min Sebbe skulle bli glad för ett par stövlar i strl 27!

#41 - Magdalena

Hej!

Kanon pris, kanon med fodrade gumistövlar. Min son ärvde efter sin mycket äldre syster så dem var i hans smak, hihi, tjejaktiga men så blir det ibland då man måste spara slantar ;( Han skulle säkert säga att dem är UNDERBARA.

Kram Magdalena

#42 - Sandra - mamma till Molly

Hej, jag är gärna med!



Jag vill vinna ett par till min vilda unge som älskar att hoppa i vattenpölar vilket hon helt klart får. Man minns ju hur det var själv som liten. Hoppas få vinna ett par nya härliga stövlar till henne så hon i fortsättningen kan skutta omkring och skvätta ner förbipasserande :)



/Sandra

#43 - Emmelie

Jag vill gärna vara med o tävla! Perfekt med sånna nu ju! Här i Alingsås verkar det inte bli någon snö, bara regn och rusk så ett par sånna stövlar skulle sitta kanon på min dotter! Som

Dessutom fyllde tre år den 14 så de skulle bli en försenad födelsedagspreset:) hoppas på tur!

#44 - care69

Jag är gärna med!

Eftersom jag har en son som bara måste hoppa i varenda liten vattenpöl som finns så vore det ju bra med ett par varmfodrade stövlar, speciellt denna snöfattiga vinter.



har tipsat:

http://care69.blogspot.com/2011/12/17-dec-vinn-varmfodrade-gummistovlar.html

#45 - Em

Hej!

Jag håller tummarna för att vinna ett par stövlar till min son som snart börjar på dagis.

Varför just jag?

Ekonomin är verkligen kass efter plugg, kommande flytt, mammaledighet och julklappshandling. Nu börjar dessutom den lille på dagis vilket sätter mitt lilla modershjärta i brand.

Allt på en gång helt enkelt, Puh det är dyrt när dom små börjar bli stora så nu håller jag tummar och tår för att jag kanske kan få lite hjälp på vägen..



God jul!

Em

#46 - Malin C

Åg vad glad jag skulle bli om jag vann=) Strl 26 har min buse och ett par fodrade skulle bli skönt för honom att springa runt ute och busa i!

#47 - Pia

Hej: Skulle jättegärna vilja vinna ett par nya stövlar till lilltjejen. Köpte ett par nya stövlar för någon vecka sedan men redan nu har hon börjat gnälla när de ska på....så antagligen har jag köpt för små. Därför vore det toppenbra med ett par nya!