bambi

En liten julklapp till Hanna
Vinnaren av Presentboxen från Godisboxen blev:

Hanna om En god julklapp till någon en bit bort:
Ja du Bambi, eftersom jag försörjer min familj just nu på endast studieekonomi så får vi vuxna inte någon möjlighet alls att varken köpa julklappar till varandra eller hitta på saker ihop.. var väl ett år sen sist jag och sambon åkte iväg själva på bio.. men det betyder väl inte att jag inte är lycklig och glad att vi hade det bra hela familjen.. men hade önskat jag vann så jag kunde bjuda sambon på bio bara han och jag för en kväll! O givetvis, skulle vi äta chokladhjärtan som den romantiska middagen ;)


Det kommer en hel hög med fina tävlingar i julkalendern så håll utkik! Och glöm inte att utnyttja erbjudandet hos Made For Kids (sista dagen idag!!) där ni får 100:- rabatt när ni handlar för 300:- och uppger rabattkoden bambi
#1 - Hanna - Miosliv

ÅÅåååh tusen tack Bambi!! Underbart att få gå på bio med sambon!! :D Är det något speciell kod jag skriver eller hur fungerar det?



Kramar