bambi

En sprits i mina drömmar


Den här spritsen Decomax från Lékué har jag kollat på lääänge och nu dök den upp på Campadre för 179 kronor (istället för 300 kr)! Så den klickade jag hem snabbt som attan!

Det som jag har tyckt har varit så praktiskt är att det inte blir någon spill och att den verkar vara så lätt att fylla på. Man 6 stycken olika tyllar som man kan använda till att dekorera allt från cupcakes till att spritsa potatismos på planksteken!
#1 - alexandra

hihi vad e det för ngt?=)

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

alexandra Det är ju en sprits!

#3 - Lina (NinnaLilltroll)

Åh tack för tipset. Nu är en sådan på väg hem till mig med :)

#4 - Carolina

Blir inte klok på den sidan, när jag loggar in så hamnar jag på den danska... var det därifrån du köpte också? kram

#5 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Carolina Nej, men va konstigt! Nej, jag beställde från den svenska sidan....

#6 - Sabina

Enda nackdelen med den är att det kan vara svårt att få på locket när man väl har fyllt den, annars funkar den kanoners :)

#7 - Nelin - stolt hårunderarming!

Jag fick den här (tror jag) och en makronplåt i julklapp! Längtar till jag kommer hem och kan använda den.

#8 - Fifiness

Tack för tipset Bambi.

#9 - Norea

Campadre har fina grejer till bra priser, men mycket av det nedsatta priset äts ju upp av att frakten är så dyr som 69:- och därför avstår jag ofta från att handla där, då det är svårt med samfrakt då erbjudandena går ut bestämda datum. En synpunkt du gärna får framföra till dem, då jag tror du och Campadre har lite samarbete ibland.