bambi

Julmarknadens höjdpunkt!


Julmarknadens höjdpunkt igår var helt klart tomten. Zack var lite blyg först, så jag fick sitta bredvid lite grann. Jag fick även berätta vad det var han önskade sig av tomten (ni kan nog gissa vad det var jag sa till tomten) men sen när vi gick därifrån så ville han bara gå tillbaka. Så vi gick tillbaka till tomten igen efter det att vi hade ätit lunch och då vågade han prata lite med tomten.

Sen när vi åkte hem så kunde han inte prata om annat än tomten. Gullungen  ;)



Här inne satt tomten, dom bjöd även på Coca-cola och fejk snö utanför. Väldigt generöst!
#1 - ENDENISE

Klart att tomten var höjdpunkten :D Hans ser väldigt imponerad ut Zack :)

#2 - Milo

Alltså är det du på bilden? Hårförlängning? :)

#3 - Tess

Hur förklarar ni det här med tomten? Jag minns nämligen i min egen barndom att jag var rädd för tomten och tyckte det var jättekonstigt att just DENNA främmande gubbe var helt ok att krama och tacka, medan man resten av året skulle "akta sig" för konstiga gubbar. Därför är jag kluven till hur jag ska göra med mitt barn. Tänk om han upplever det så som jag gjorde.... :-S

#4 - carolina - har gjort rutinultraljudet ♥

Vi var på en riktigt klassisk julmarknad i Sätra brunn i helgen, hög mysfaktor. Ponnyridning knäckkockning, gamla trallar och marknadsstånd, luciakör osv. Så ska det vara =)

Lo var lite skraj för hästarna dock :P