bambi

Med en nalle på ryggen



Vilken mysig ryggsäck Babyshop har kampanj på idag! Kommer från Oilily som dom har 40% rabatt på i dagens lucka på julkalendern.
#1 - Linn

Exceptionellt OT.



Browniecookien, eller om det är cookiebrownien, har jag gett mig på en gång, och den hade väldigt mycket potential - MEN. Cookiesmeten hann ju inte bli ett smack gräddad längst ned i ugnen på 18 minuter... Vad är det jag missar? Hur fasen får du din att se så gräddad och nästan knaprig ut? Min såg mer rå ut...



Fortfarande sugen ju :). Tack för hjälpen om du tar dig tid, och i annat fall; tack för trevlig blogg.

#2 - BAMBI

Linn Cookiesmeten ska vara högst upp. Men nej, jag gör inget speciellt? Gräddar den som vanligt i ugnen, klickar ut det rätt så jämt över browniesmeten.



Jag tycker att du ska göra ett nytt försök för den är så satans god!!



God jul!