bambi

Vecka 51- #83 Timeout tunic




Denna veckas Odd Molly är sponsrad av Country Dreams som skickade mig en #83 Timeout tunic från pre-spring kollektionen. Timeout tunic är i 50% bomull och 50% akryl och finns i färgerna dark blossom, golden rose, vintage dark grey, dark powder och vintage white.



Timeout tunic är en relativt enkel tunika med enkla hålstickningar och knyt i nacken (med tofsar som är handgjorda). Den har även 3/4 ärm och virkade spetsar.

Timeout tunic känns som en fin vardags tunika och jag har redan använt min till jobbet. Jag skulle nog säga att Timeout tunic är rätt så rymlig i storlek men man bör ha något under den för annars kan den bli för urringad. Prislappen ligger på 1490 kronor.

#1 - TantMango

Den är skitsnygg! Skulle gärna ha en men dedär priserna är inte alls att tänka på för mig. Drömma går ju.