bambi

Villervalla vår 2012
Villervalla visade lite bilder på deras vårkollektion på deras Facebook sida och det var en hel del överraskningar! Som dessa stora rutor! Men jag gillade dom, speciellt leggingsarna!





Vad tycker ni? Hiss eller diss?

#1 - Nelin - stolt hårunderarming!

HISS, framförallt på de flerfärgade randiga kläderna!

#2 - Alfva- i preggoland!

Jag måste nog säga diss faktiskt. Blev lite för plottrigt för min smak, men gillar de enfärgade och enfärgat randiga.

#3 - Anna, Gbg

Hiss helt klart!

#4 - Maria

Jätte fina!! Gillar i massor. Kommer nog köpa lite till dom små.

#5 - Fifiness - Julgalning, livstrotsare.

Längst ner såg bäst ut tyckte jag.

#6 - tindra

Dem verkar ha fått inspiration från Männens Quicksilver :) dem hade nåt liknande mönster för inte så länge sedan :)



Tindraohara.blogg.se

#7 - Karolin

Självklar hiss! :)

#8 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Gillar dem mycket! Särskilt rutorna som känns ovanliga. Härliga färger dessutom!

#9 - tankgirrl

Hiss! men längtar mer efter Pops nya kollektion än Villervalla!

#10 - Apan satt i granen - Genusmedveten lärarstudent

Jag gillade de mjuka färgerna och rutorna, men det känns inte som villervalla utan mer som kapp ahl.

#11 - Anne

Jag som har sett hela vårens kollektion (jobbar i barnbutik) tycker den är fantastisk, både färgmässigt och alla fina mönster.

Kul att Villervalla vågar utvecklas!

#12 - Milo

Nää.... jag älskade ju deras starka färger och regnbågsrandiga kläder... dessa känns inte som villervalla...

#13 - Mamma Miaa

Diss för min del, gillade inte rutorna alls faktiskt. Men färgerna är fina. Funkar på den randiga klänningen.