bambi

Bröllopsfilmen
3 veckor som gift kvinna och här kommer filmen med bilder från bröllopet som vår fotograf satte ihop. Det har varit lite krångel med att få upp den (man har inte alltid den bästa uppkopplingen här i Thailand). Men här kommer 5 minuter av den (egentligen så är den 13 minuter lång). Jag kan själv inte se på den utan att få tårar i ögonen.... (speciellt med musiken)

P.S. Gilla gärna på Bloglovin' :D
#1 - Malin

Men din make heter väl inte Gens? ;-)

#2 - BAMBI - nygift i Thailand

Malin Jag tror bara att det är den fonten som har konstiga J:n

#3 - Malin i Gbg

Vilken underbar film! Blev tårögd här på morgonkvisten...

Men jag håller med den andra Malin – det står faktiskt Gens. Det går säkert att göra om. :-)

#4 - Linda

Synd att det står Gens... men filmen är i alla fall jättefin.

#5 - Malin i Gbg

Jisses! Jag är en shopaholic precis som du. Satte kaffet i halsen när jag läste detta.



http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.542565-handlade-barnklader-pa-tradera-atalas-for-haleri

#6 - Karin

Jättefint bildspel! :-)

#7 - Linda Fransson

Så himla fin film. Jättestort grattis och härligt läsa om er resa. Njut njut njut. Här är det i o f s soligt idag men kyligt i vinden och halt som bara den... KRAM

#8 - Sussi

Sååååå vackert!!!!



kram



Sussi

#9 - Camilla

SÅÅÅÅ fina bilder. Otroligt duktig fotograf !!!



Ni e så fina tillsammans !