bambi

Sista kvällen i Ao Nang
Imorgon lämnar vi vårt älskade Ao Nang, men vi känner oss mätta på Ao Nang och är sugna på att dra vidare. Imorgon åker vi då till Khao Lak, där har inte någon av oss varit tidigare så det ska bli spännande att besöka.

Vi har trivs så otroligt bra här på hotellet, Ao Nang Cliff Beach Resort, och speciellt personalen har varit underbara. Dom har varit sååå snälla mot barnen och hälsa på dom flera gånger per dag. Dom har gett Zack russin och godis, dansat och spelat fotboll med Leah, mm. Så vi tog chansen nu när vi hade personal på hotellet som kände barnen lite och bad dom vara barnvakt ett par timmar medans jag och maken åt en romantisk middag ensamma (hotellet erbjuder denna service).



Så jag och maken åt middag på Del Rock, drack vin och myste i hela 2 timmar utan barnen. Vi blev lite besvikna på "desserten" som ingick... som tydligen bara var en kopp kaffe eller te... haha, det var till och med värre än sjukhusets syn dessert!


Jag, med min "dessert"
#1 - Martina

Haha ja det var en underlig syn på dessert!

En aningens snål syn på dessert måste jag tycka :-)

#2 - lovisa

fin design:)

#3 - Anonym