bambi

Mitt hjärta i din hand
Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och genomskinlig grå
blir jag
utan dina andetag


Vad vore jag 
utan dina andetag?

Älskar dig, min make  :)


P.S. Bilden är tagen precis innan cermonin då vi går ner mot alla gäster som står och väntar... jag var något nervös där  ;)
#1 - Malin

Så fint! Jag blir alldeles rörd. Och lycklig för er skull!

#2 - Charlotte

Vackert!

När Kent är som bäst!

#3 - ♥anna♥

Vilken vacker bild! Man ser verkligen er glädjande förväntansfullhet och nervositet! Kärlek ♥

#4 - APAN SATT I GRANEN | en viktresa du vill följa

Åh vad ni är fina!

Vilken fantastisk bild!



Imorgon ska jag till polarns och pyrets presskonferans. Det kommer inte kännas lika kul när inte du är med. Jag saknar dig!

#5 - Rocktjejen

Fick du någon Morgongåva av maken? Du nämnde om det förut, om något litet paket.

Du har kanske skrivit om det, det är kanske jag som har missat det.

#6 - Evelina

Ni är så otroligt fina tillsammans! Önskar er all lycka :) Blir så tårögd när jag hör när den låten, både originalet och varianten av Carolina Wallin Perez....kommer spelas på vårt bröllop någon gång i framtiden :)

#7 - Effy

Herregud, åh, vilken inspiration jag fick. Jag har aldrig tänkt mig 'Utan dina andetag' som en riktig, bröllops-aktig låt, men nu förstår jag ju att det skulle passa perfekt! Jag älskar den låten. Jo, fin blogg förresten. ;D

#8 - Tess

Otroligt vacker bild!

#9 - :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Dessa fantastiska textraderna ur denna låten får mig att tåras i ögonen..



Fin du är!