bambi

Nog allt är det skillnad på att vara gift :)
Första dagen som ett gift par har vi lämnat bort barnen och spenderat på en båt ute på havet. Maken (jag håller hela tiden på att skriva "sambon", det tar väl en stund att vänja sig) dök och jag snorklade, men vi snorklade även en hel del tillsammans.
 
Sen när vi kom tillbaka så tog vi en drink, Mango Island, i baren.

Typiskt nog så har sladden till vår kamera slutat fungera, den känner liksom inte av att den sitter i datorn. Så jag kan inte visa er några bilder från dagen ännu. Leah kanske har sugit för mycket på sladden... haha... hon ska alltid stoppa allt i munnen. Så vi får kanske leta rätt på en ny sladd att köpa.

Maken har nog bränt sig också. Han tyckte "jag kan nog i allafall vara 15-20 minuter i solen utan att bränna mig".... nej, det kunde han inte! Jag var smart nog att smörja in mig ordentligt så jag är inte röd....

Nu åskar det här hör jag! Hoppas att barnen inte blir rädda. Svärföräldrarna ska snart komma hit med dom. Men jag njuter av den sista stunden då vi är barnfria. Imorgon åker svärföräldrarna vidare till Kambodja så då kommer vi inte ha barnvakt något mer (mina föräldrar är här men jag vet inte om jag vågar lämna barnen så mycket med dom, barnen känner inte dom lika väl och så är min mamma lite konstig...).

Vigselförrättaren sa igår under cermonin att "imorgon när ni vaknar upp så kommer ni vara man och hustru, ni kanske inte tror att ni kommer känna någon skillnad men det kommer ni" och nog allt känns det lite skillnad. Känns lite mer som om vi "hör ihop". Det är en härlig känsla att vara gift i allafall  :)
#1 - Sofia

Snabba er och köp en ny kabel så vi får se underbara bilder!



Det du skriver är så fint med att det känns mer när man är gifta.



Här i Göteborgstrakten är det - 9 grader och mulet så njut lite för mig också är du snäll.



Tack för kommentaren den värmde i kylan.



Ta hand om varann och ha det BÄST!

#2 - Carita

Oftast så kan man sätta in minneskortet gör jag jämt använder aldrig min sladd,På nya datorer så finns det en minneskortslucka på sidan av datan prova de :) Grattis till giftemålet

#3 - Andrea

Grattis til giftemålet!!! Måste kännas helt fantastiskt :)



Jag har en fråga, du skriver väldigt ofta att din mamma är lite konstig och har en lite negativ ton nästan hela tiden när du pratar om henne... Varför?

Ok att du tycker det, men känns det inte konstigt att hela tiden lämna ut sådan information på nätet, så att vi alla som inte känner henne, får precis samma uppfattning, att din mamma är lite konstig?



Jag har en jättebra relation till min mamma, och har därför lite svårt att relatera till din inställning om din egen. Inget illa menat på något sätt.



Jag har lämnat min mail om det är så att du vill svara privat istället...

#4 - Ejkej

Grattis till ert giftermål! Visst är det konstigt att börja kalla någon maken istället för sambon(fast jag tycker att "karln" funkar generellt. ;) ) Ännu konstigare kommer det bli att börja kalla sig själv vid nytt efternamn, om någon av er byter.



Hur kommer ni göra? Kommer du ta hans eller han ditt, eller behåller ni era tidigare efternamn? Minns inte om du har berättat tidigare.



Ha en fortsatt jättehärlig resa!

#5 - Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Åh, va mysigt!

#6 - Natali

Gud vad kul, GRATTIS till er båda. Ser fram emot en massa bilder.