bambi

På schemat idag - gifta sig
Idag går jag från ogift kvinna till gift kvinna. Jag tror att jag har valt en väldigt bra man att gifta mig med. Han är snäll (nästan för snäll ibland), omtänksam (tänker alltid på mig först), smart (men inte smartare än mig förstås ;), en bra pappa och så otroligt snygg :)

Sen så står han ut med mig och mina neuroser och det är inte så tokigt det heller. I mars firar vi 9 år tillsammans och egentligen så är barn en mycket större grej än att gifta sig tycker jag.

Jag tyckte att löftena som vigselförrättaren hade skrivit åt oss var väldigt bra eftersom det handlade om att vi vill fortsätta att leva tillsammans, älska varandra, lita på varandra och vara trogna mot varandra.
#1 - Apan satt i granen - Tuffaste bloggen i stan

Fina fina du!



Vad glad jag är för din skull. Kasta brudbuketten åt mitt håll så lovar jag att jag ska fånga om den.

#2 - ulrika

Grattis hoppas att ni får en riktigt fin dag. Har följt din blogg i tre år och vill pasa på att tacka för att du delar med dig av ditt liv til oss som läser din blogg.

#3 - Anna

Lycka till :))

#4 - Bina - everydaymolly

Njut nu av dagen fina Bambifamiljen!



<3

#5 - Eva

ÅÅ vad avis jag är!! Jag vill oxå gifta mig blink

Har ni varit ihop sålänge...fy vad tiden rullar på!

Jag vill önska er en kanon dag!!

Sänder härmed massor av bröllopskramar till er!!

kram<3

#6 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Va fint. Ha nu en härlig dag! Lycka till och kram.

#7 - sara

grattis :) Hoppas du får en riktigt fin dag med många minnen (och bilder som man får se sedan) =) Kram

#8 - Annica

jag blir helt rörd :) Ja att få barn är större men gifta sig är också väldigt speciellt o stort! Önskar er en fantastisk dag! stor kram

#9 - Anonym

Grattis!



Vad säger förresten Zack om att mamma och pappa ska gifta sig?

#10 - Caroline

Grattis! Hoppas att ni får en underbar dag!

#11 - Alfva

Ha en helt underbar dag och om vigseln redan skett - GRATTIS!

#12 - Sofia

Vill härmed sända över ett

STORT GRATTIS

till både dig och mannen.



BAMSEKRAM

#13 - Elin

Grattis till er båda...eller alla. :) Hoppas ni får en underbar dag.

Kram

#14 - Sigrid

Hoppas ni får en superduperfin dag allihop!



GRATTIS!!!!!

#15 - Linda

Jättegrattis till både dig och maken!!! Kastar lite lyckoris på er genom cyberrymden!

#16 - Emma - Barbaemma

Grattis och lycka till!!

#17 - Sofi

Grattis och hoppas ni får en jättebra dag. Lycka till!!

#18 - En pojkmammas vardag ♥

Hoppas att ni får en toppendag! Vilket jag är väldigt övertygad om att ni kommer att få :)

Kram och Grattis ♥

#19 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Stort Grattis!

Hoppas att dagen blir jättefin, mysig och bra på alla sätt och vis =)

#20 - Mia

Stort Grattis till er båda, ni har en underbar dag framför er



/Mia

#21 - Jessica

Gratulerar så hjärtligt till giftemålet! Hoppas ni får en oförglömlig dag!

#22 - Linda

Underbart och äntligen! Jag undrar som bara den just nu hur det känns, vad du har på dig, vad har Zack och Leah på sig, vad gästerna har på sig (bikini?), Din brudbukett och HUR KÄNNS DET?

Kram!

#23 - Camilla

Ett stort GRATTIS till hela er familj! Jag älskar att följa din blogg, speciellt nu under bröllopet och thailand :) Stort grattis igen Mrs. Bambi ;)

#24 - Anna

Hoppas ni får en jättefin dag!

Stort grattis till hela familjen!

#25 - Diana

Grattis <3

#26 - ♥anna♥

Grattis på er dag! ♥

#27 - Lena D

Lycka till och stort grattis på bröllopsdagen



/trogen bloggläsare

#28 - Stina S

Grattis på bröllopsdagen! Hoppas att ni får en jätte fin dag och en vacker vigsel att minnas för resten livet! :)

#29 - Madde

Jättegrattis på er dag!

#30 - Soffan

Stort GRATTIS och lycka till!!!!!! Ska tänka på er och hålla tummarna för att vigseln blir så perfekt som ni förtjänar!!

#31 - Nadja

Grattis :) Ni kommer få en helt underbar dag :) hälsa alla! och lägg ut alla bilder sen :) Grattis grattis grattis, äntligen är ni gifta. ni är ju bara såå fina tillsammans

#32 - anna

ett stort grattis till er

#33 - Evelina

Du verkar ha valt ett riktigt kap! :) Jag hoppas att er bröllopsdag blir helt fantastisk och allt ni önskat er! Och inte minst att återstoden av ert liv tillsammans blir lika underbart som det ni verkar ha haft hittils :-)



KRAMAR!

#34 - SessanOchPrinsessan.Com ☆

Massa lycko önskningar kommer från min kant.

Hoppas er dag blir Amazing

#35 - Viola

Lycka till på ER dag!

#36 - Sarah

Stort grattis till er på eran stora dag!

#37 - Anonym

grattis! ser fram emot bilder sedan. det är underbart att gifta dig men att få barn är större som du säger.



menjag sneglar ofta på mina ringar och ler...............gift med en underbar man!

#38 - Caroline

Sort grattis till er båda! Hoppas att det blir en underbar dag :)

#39 - Angelica

All kärlek till er! Hoppas er dag blir oförglömlig!

#40 - Paulina

STORT GRATTIS TILL ER! Hoppas ni får en fantastisk bröllopsdag i underbara Thailand. KRAM

#41 - Mimmi

Grattis! Hoppas ni har haft en underbar dag!

#42 - Susanna

Lycka till och ha en underbar dag! Stor kram

#43 - Becca

Grattis på bröllopsdagen! :) Hoppas det blev precis som ni ville! :)

#44 - Johanna

G R A T T I S!!!



Nu är ni gifta, det är en speciell känsla :-)



Hoppas bröllopet blev så som ni tänkt er och att ni får en fin kväll tillsammans

#45 - Christine

Grattis på bröllopsdagen!



Kommer det bli något religiöst inslag?

#46 - John Hedqvist

Forsta jag ser po med 1a koppen kaffe po morron om ert Thailand o alla som onskar er ett gott giftermol .

Det basta med nu o resten av ert liv tillsammans.

John och Carlota H.

#47 - Carro

Grattis och lycka till med allt

#48 - Milo

Massor av grattis, ser fram emot att få läsa och se bilder. :)

#49 - Anonym

Grattis!

#50 - s*tina

Varma lyckönskningar till det fina brudparet !

Kram:)

#51 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Stort grattis till er båda! Hoppas att dagen blivit precis som ni önskat!

#52 - Rita

Stort GRATTIS! Härligt att få följa din blogg även från Thailand! Om 7 veckor åker vi dit men då har ni åkt hem. Ha det underbart!!

#53 - Torsten

Roligt, grattis!

#54 - Elin

Grattis! Tänkte skicka en lyckospark men nu är ni förstås redan gifta så jag skickar istället en förhoppning om att ni fick en underbar dag. Här hemma på Södermalm är det snöslask och råkallt så passa på att verkligen njuta! Ser fram emot att se bilder från dagen :-)

#55 - Nena

Grattis! En dag att minnas för livet!

#56 - Anonym

Min största lyckönskningar till er :)

All lycka !!!

Hälsningar Karin

#57 - Anna SC

GRATTIS på er dag!

#58 - Erna Margret

Stort grattis:)

#59 - Helle

Jättegrattis till er bröllopsdag! Ser fram emot att få läsa om allt, så småningom! :)



Kastar lite lyckoris genom cyberrymden! :)

#60 - Hallontuva

Grattis! Hoppas ni har haft en fantastisk dag och att allt gick er väg!

#61 - kissegirl

Stort GRATTIS på bröllopsdagen!!!

#62 - Maja

Åh, GRATTIS! ♥

#63 - :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Jösses Amalia, är det dags nu!

Stort grattis

#64 - Anonym

#65 - Marie

Grattis och lycka till!

#66 - Danni

Grattis =)

#67 - Tess

Grattis! :-D

#68 - Jilina

Grattis :D

#69 - Dragana

Grattis!