bambi

Sista kvällen på Phi Phi
Sista kvällen på Phi Phi, imorgon bär det av till Koh Lanta där vi ska gifta oss. Men vi passade på att shoppa lite innan vi åker härifrån.

Shorts 150 baht (knappt 50 kr)
Långlinne 200 baht (50 kr) och jättesköna 3/4 byxor för 300 baht (75 kr)
Sen fyndade jag även en fin bikini med tillhörande kjol för under 100-lappen, men tyvärr blev inte bilden så bra på den (det är natt här nu och mörkt, bilderna blir inte så bra med blixt).
Annat som jag gärna hade velat shoppa (men lät bli):
#1 - Johanna

Visst är det roligt att shoppa :-)



Hoppas ni får en bra resa mot Koh Lanta imorgon!!!



Sov gott

#2 - Anna S

Snygga väskor! Kommer du ihåg vad de kostade och var de i läder?



Kram

Anna S

#3 - Martina

Åh den där rosa väskan, den skulle ju till och med jag kunna tänka mig haha

#4 - Annica

fina kläder och saker du köpte. ;D

#5 - Sophie

Vad roligt att jag hittade till din blogg!

Ska sj åka till Thailand Phuket Karon Beach i feb....

Undrar om det finns butiker med Tvålar el kroppskräm el ljus i Cocosdoft? Har du sett nåt liknande får du gärna skriva vad butiken heter?!

Ha en fortsatt trevlig semester!

#6 - Anonym

Vad roligt att jag hittade till din blogg!

Ska sj åka till Thailand Phuket Karon Beach i feb....

Undrar om det finns butiker med Tvålar el kroppskräm el ljus i Cocosdoft? Har du sett nåt liknande får du gärna skriva vad butiken heter?!

Ha en fortsatt trevlig semester!

#7 - Lisen

Jag undrar också om väskorna. Vad kostade de?