bambi

Snart bröllop!
Fick mail av bröllopsarrangören igår att hon hade fått våra papper och att dom nu var på väg till UD här i Thailand. Så det låter som om vår vigsel kommer att bli laglig även i Sverige! Skönt! Jag var lite orolig över att papprena inte skulle hinna fram. Även om det lagliga inte är det viktigaste så skulle det inte kännas lika speciellt (tycker jag) om det bara blev cermonin.

Men det är svårt att fatta att vi gifter oss på onsdag!! Det är inte långt kvar!

Jag går runt med min vigselring i ett halsband runt halsen, vågar inte låta den ligga i rummet. Sen upptäckte jag ett fint vitt paket längst ner i sambons väska.... hmm.... kan det vara en morgongåva tror ni..?  ;)
#1 - Susanne N

Hej

Men bra att allt fixade sig, med det lagliga, det vill man ju gärna att det ska vara.

Härligt väder ni har det. Snöar som vanligt, skottade på morgonen men nu får mannen i huset ta vid med traktorn, det bara vräker ner snö.



Hmm det kan någ vara en morgongåva, vad spännande. Men Öppna inte :):)



Ha det så bra nu. Lycka till <3

Kram

Sussi

#2 - anna

å vad mysigt med bröllop:)

#3 - Johanna - Tvåbarnsmamman i kampen mot kaoset

Underbart underbart, är så glad för dej och lite avis för mej.. :p

Kram på er!