bambi

Snart inga sambogrisar längre!

Vi har packat allt (hoppas jag), jag har mina mediciner, min bikini och mitt intyg från sjukhuset som visar att jag inte smugglar några kärnvapen om jag nu skulle utlösa något larm om radioaktiv strålning:



Och snart är vi inte längre några sambogrisar!!

#1 - Ann-Sofie

Missade precis att säga lycka till på resan och att allt flyter på bra, nu sitter ni taxin. Måste medge att jag är riktigt avundsjuk på er, ni valde rätt vinter om man säger så!

Ha en underbar resa och bröllop!

Kramar till hela familjen

#2 - Anna

Kikar in och vill önska er en underbar resa!

Hoppas du hinner skriva lite under resans gång.

#3 - :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

TREVLIG RESA

#4 - Cecilia

Ha en underbar resa och ett fantastiskt bröllop! Lycka till med allt!



Önskar dig ett fantastiskt 2011!



På min blogg får du nu 14 nycklar för att uppnå ditt drömliv. Kolla gärna in det!

#6 - vikkan

Med hopp om ett nytt underbart 2011 och att er resa samt bröllop ska bli en bra början på det nya året.



/Vikkan

#7 - Angelica

Hoppas ni får en fantastisk resa! All lycka till er.

#8 - Hallontuva

Önskar er en fantastisk resa! Jag hoppas att vi får följa er på resans gång med bröllop, upplevelser och bilder på fantastiska vyer som kan värma upp oss lite här i snön :)

#9 - Sophie

HA en underbar semester!



(Tack för svaret)

#10 - Mirva

Ha en underbar resa och lycka till med bröllopet & allting!

#11 - Lidia

Vilka söta sambogrisar! Var har du fått tag på dem? Önskar dig och familjen en fin semester!

#12 - fatima (Isayah's mamma + BF mars)

Jag fick tips om att läsa din blogg, då vi i dec ska resa till Thailand förförsta gången.



Jag har en son som är funktions hindrad och fyller 3 nu till Juli. Han tar mediciner som klassas som "droger". Jag undrar om du vet och kan svara på några frågor?



Vem kan man fråga om detta intyg?

Är det hans läkare som ska skriva ut det och till vem ska man ge det; till thai ambassaden eller till flygbolaget? Kram ska fortsätta läsa om er resa nu. Tack för en härlig blogg.

ps; kan du skriva till mig då du svarat så jag inte missar ditt svar.. kram.