bambi

Svenskt lösgodis - 69 baht/hg



Maken är mycket nöjd över att han hittade svenskt lösgodis här i Thailand. Han har saknat sina kritor. Vi har inte alls samma godissmak så jag fattar inte att han kunde betala 100 baht (25 kronor) för en liten påse godis när det finns så otroligt mycket billigt (och gott) godis i vanliga butiker.

Det svenska lösgodiset finns hos Lanta Diver (det är också dom som anordnade vårt bröllop).

#1 - Milo

Men åååhh, din man och jag har definitivt samma godissmak. :)

#2 - Marie-Louise

Jag förstår honom precis,vi har samma godissmak. För dom där kritorna kan jag göra mycket för att få :)

#3 - Martina

Vilka mångsysslare de verkar vara de där Lanta Divers haha

Dykning, Bröllopsarrangörer, Godisbutik mm

#4 - Alfva

Helt förståeligt! ;) går ju inte att mäta sig med kritorna! Sen kan jag faktiskt tillägga att svenskt godis är det enda jag inte fått hysteriska klådor av för att det innehåller färgämnen...

#5 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Jag är också en kritälskare, och annars är det nästan enbart saltlakrits som gäller, så jag skulle bli lika glad som din man för den där godispåsen :-)

#6 - Camilla

Du har en himla snygg make. Men de vet du säkert redan ;)



Grattis till bröllopet !!!! kram