bambi

You're the only one for me

I want you still
I always will
cause you're the only one for me
#1 - Mia

♥

#2 - Paulina

Vad fint! :-)

Måste bara fråga om det är jag som missat vad du och maken heter eller om du valt att inte gå ut med det i bloggen?

KRAM

#3 - Christine

Rose-marie och Jens har jag för mig att de båda heter, men det jag är lite nyfiken på är det nya efternamnet. Är det ett gammalt släktnamn eller har ni hittat på ett helt nytt?

#4 - Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En helt ny filmblogg med massor av bra filmtips!



Om du gillar Filmster.se kan det vara bra att veta att det går finfint att följa bloggen via BÅDE Facebook och Bloglovin'! Bra va?! :)



Ha en underbar fredag!

#5 - Tine

Hello bambi!



Minns dej från i somras när vi sågs på skansen, när du av en slump kom och satte dej vid "mitt" bord med mina barn... kände så väl igen dej. skämdes nästan lite att vi bara dagarna innan hade totalt olika motsatser ang nått blogginlägg här på din blogg :P



Nåväl.. jo jag undrar bara, har jag missat vad du heter eller är det upplagt så i bloggen att man inte "ska" veta det.. jag vet ju vad din man heter då jag hörde vad ni sa till honom på skansen =)... ah.. hur som helst.. Hoppas ni har det bra i thailand! och ett stort grattis till vigseln (och som jag har läst: den perfekta maken)



Grattis å må gott ! /Tine