bambi

Åhlens Citys rea
Först så gick vi in på Åhlens City och kikade runt på deras barnavdelning (det var där Zack hittade dom där bilarna han var tvungen att ha). Dom hade en hel del fint på rea, bland annat dessa fina snickarbyxor från Cheap Monday. Jag hittade tyvärr inga i barnens storlekar så det blev inget köp.



Nytt från Katvig (ej rea):



Fina jordgubbsmönster från Franka (ej rea):



Randigt från Gant (ej rea):



Dom har även ett väldigt fint amningsrum/lekrum där det finns micro att värma på barnmaten. Perfect om man är inne i stan!




30% rabatt på reapriset på fina bord från Sia:



Sen var det vidare till deras damavdelning och speciellt avdelningen med Odd Molly:



Där var det 30% på reapriset. Det fanns många storlekar kvar av dessa som ni ser på bilderna. Jag provade en Ka-ching plain dress men det blev inget köp.



Nej, det blev ingen Molly till mig på Åhlens. Däremot så köpte jag:



En tröja som det står "Lillasyster" på från Liten jag för 69 kronor (ordinariepris 180 kr) och en stor flaska såpbubblor för 20 kronor (ordinariepris 59 kronor).
#1 - LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

Jag älskar Åhlens, men hamnar alltid på inredningsavdelningen och sen försvinner alla shoppingpengar :)