bambi

Man lär sig nåt nytt varje dag

Elvispar är tydligen bra till lite allt möjligt?!!

#1 - mammabea

Hahahahha läste de där jag med för nån månad sen.. Helt sjukt :S Avtändande om inte annat!

#2 - Marie-Louise

hahaha är det sant, provar folk detta.... Jag dör av skratt...

#3 - En pojkmammas vardag

Haha! Då fick även jag lära mig något nytt. Och det är så galet att jag var tvungen att läsa alla kommentarer. Är det verkligen sant?! Kan man använda elvispar till vad som hellst?

#4 - Elin

haha

#5 - Martina

Hur sjutton kommer man på något sådant liksom! hahaha

#6 - Tess

Väldigt många anonyma kommentarer på den :-) Antar att det är lite "tabu".

#7 - För en gångs skull anonym ;)

Haha jag läste om det där i en annan tråd för ett par månader sen och tyckte det lät helt galet men sen tänkte jag att vad fan! Om det nu ger grymma orgasmer - vad är det som är sjukt med det? Jävligt mycket billigare än en klitorisstimulator eller liknande när man nu oftast redan har en hemma :)



Har inte fått tummen ur än (sa flickan) men jag tror nog att jag kommer att testa så småningom, men man kanske ska köpa separata vispar till det, haha!

#8 - CL

Tack Bambi, för att du länkade!

Nu hade jag mycket roligare ikväll!

#9 - "Nisse"

Hahahaha, min kväll blev genast mycket roligare! Alla roliga kommentarer som inlägget fått. Att man ens kommer på tanken att använda elvisp!