bambi

Tjuvkika på Odd Mollys vår- och sommarkollektion 2012



Jag har suttit och kollat igenom Odd Mollys vår- och sommarkollektion för nästa år. Det kommer så mycket fina koftor och klänningar. Men jag blev väldigt besviken på deras jackor, accessoarer och väskor till våren. Blev även besviken på sommarkollektionen, speciellt deras frotté strandkläder som jag brukar gilla.

Men jag hittade flera måsten! Här är en liten liten tjuvkik  ;)

#1 - Lindi Loo

Spännande!!! Jag har inte varit så överdrivet förtjust i jackorna denna vår/sommar heller. Förutom biketten som var fantastiskt fin i år. Hoppas på lite vackra sidenplagg ss12 med en flört på de plagg som fanns i de tidigare kollektionerna...

#2 - Josefine

Åh, vad är det där rosa i mitten längst ner? Ser väldigt spännande ut! Det ser jag fram emot :-)



Sköt om dig Bambi! /Jossan

#3 - Hanna

När skaffade du dig din första Odd Molly?

Jag fick en riktigt tidigt. Lite lustigt, eftersom jag inte äger någon mer och ändå kanske kanske var en av de första i stan som hade en, utan att fatta vad det var jag hade fått! Läs gärna här!

http://hanna.fornhem.se/?p=7404

#4 - sandra

Hejsan "bambi"! Vad roligt att du redan fått sett vår kollektionen och sommar. Hur har du kunnat göra det? Är väldigt sugen på att se alla koftor, så himla fina.. funderar nämligen på att köpa min första kofta till våren 2012 ... :-) Har velat ha denna jätte länge: http://www.google.se/imgres?q=odd+molly+military+knit&hl=sv&gbv=2&tbm=isch&tbnid=xaEeEgBSSyiRyM:&imgrefurl=http://lovesmolly.blogspot.com/2011/02/233-lovely-knit.html&docid=M2l_F-3guboZJM&w=619&h=933&ei=8mtuTuzJIsT2sgb67PHZBA&zoom=1&biw=1920&bih=871&iact=rc&dur=0&page=1&tbnh=135&tbnw=90&start=0&ndsp=62&ved=1t:429,r:28,s:0&tx=18&ty=58 (military knit #233) men den går inte att få tag på! Vet du om det kommer komma en liknande kofta med samma färger nu till våren? Om du har tid får du jätte gärna svara till min mejl (kunde ej kontakta dig). Tack så mycket! Mvh sandra