bambi

Vinn ett legoset från e-leksaker!



Nu har även ni möjlighet att vinna ett likadant lego-set som Zack fick hem från e-leksaker! Om man letar efter leksaker på nätet så kan man hitta det mesta hos dom, allt från Hello Kitty och Lego till maskeradkläder och musikinstrument!

Allt du behöver göra för att vara med och tävla om det fina Lego-setet, som man kan bygga tre olika hus utav, är att likea deras Facebook-sida och sedan lämna en kommentar här.


Tävlingen pågår i en vecka, så nästa torsdag (4/8) utser jag en vinnare! Lycka till!
#1 - Marie

Åååå jag vill vinna! Killarna älskar Lego och JAG älskar att bygga Lego.



Kanske första kommentaren som vinner denna gång ;-)

Självklart har jag Gillat deras Facebook-sida.



Tack för mig!

#2 - Emma

Har en bonus-son på 6 år som är helt galen i Lego så skulle vara kul att vinna!

Gillar på facebook! (Emma Grelsson)

#3 - Jennie

Lego är verkligen den perfekta leksaken för både pojkar och flickor, stora som små! Lego ger dem möjlighet att vara kreativa och låter de använda många sinnen. Mina barn tror jag skulle bli superglada för detta "kittet"!

#4 - Marita

Har också en snart 6-åring som älskar att bygga med lego och göra banor, städer och allt möjligt så det här setet skulle vara ett perfekt tillskott! =)

#5 - Carola L

Jag är med och gillar på FB (Carola Lind)



Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/july/lego.html

#6 - Sofi

Jag vill jättegärna vara med o tävla. Alla mina tre killar gillar lego. Har också gillat deras facebooksida!! Ha en bra dag!!! //Sofi

#7 - Josefine

Självklart vill jag vara med och tävla om detta! Jag blev alldeles förtjust när jag såg att du hade fått setet till Zack och Leah, och tänkte att det ska jag köpa till min tjej! Men det slipper jag ju om jag vinner det här hos dig. Jag har aldrig vunnit en tävling, så det skulle bli "vinnar-premiär" för mig :-)



Jag har likeat deras Facebooksida (Josefine Axelsson)



Håller tummarna för att bli av med "vinnar-oskulden".

Sköt om dig! /Jossan

#8 - Maria

Åh jag Gillar Gillar Gillar =)



Mina pojkar hade älskat det. Hoppas på tur för jag vill VINNA!

#9 - Anna L

Klart jag är med:) Har en systerson som älskar allt vad lego heter och detta skulle göra mig till världens bästa moster om jag fick ge honom det;)



Gillar redan på fb - Anna Lundkvist



Tog mig även friheten att tipsa om tävlingen så fler hittar hit:)

#10 - Anna Österlund mamma till Victor

Å de skulle ju vara så kul att få vinna till min son :)

även om mamman kommer att bygga en del :)



Gillar redan deras sida på facebook med mitt namn Anna Österlund...

Så nu hoppas ja på en massa tur :)

#11 - maria

åh jag är med!!! har gillat på facebook; maria thorsén mattsson

#12 - Carola Paro

Jag är med! Har gillat på fejan...



Våra ungar skulle verkligen älska detta, vi bygger Lego i princip varje dag och nu börjar de bli sugna på något nytt... Plus att vår lilla fyller år nu i augusti, detta skulle vara en perfekt present till henne!

#13 - Lili

Jag vill jättegärna vara med.

redan gillat deras facebooksida med namn Lili Ying.

Hoppas på tur!

#14 - Li

Sonen på 5 år älskar LEGO och det är en av de få gånger han sitter still, på riktigt. Han har en kombinerad ADHD och LEGO hjälper honom att komma ner i varv.



Gillar din blogg och ditt genus-tänk också =)

#15 - Carro

Jag är med o gillar på FB (Caroline Lellky)



Alla i familjen älskar Lego o kusinen fyller snart år så detta skulle vara perfekt. Då kan kusinen få presenten o så kan vi alla hjälpas åt att bygga =)

#16 - care69

Jag är gärna med!



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/07/4-aug-vinn-ett-legoset-fran-e-leksaker.html



FB: C Regn

#17 - Monica, nybliven barnsmamma!

Oh jag vill vara med och tävla =)

Min 3åring älskar lego, så naturligtvis hade det varit roligt att vinna det till honom!

#18 - Carro

Jag vill tävla :) Har gillat på facebook. (caroline ahlin)

#19 - Saga Midfjäll

HAr gillat på fb i namnet Saga Midfjäll!

#20 - Maja

Jag är med. Min son bara ÄLSKAR lego :D

#21 - Frida Sjölander

Hej !

Vilken kanontävling, den måste jag bara delta i!!

Eller egentligen är det min son Arvid som snart fyller år som är med :)



Han älskar Lego, och kan sitta flera timmar och leka:)



Hoppas på tur och håller mina tummar!!!

Kram !

#22 - Helen

LEGO är bara bäst. En regning dag som denna underhåller det barnen både länge och väl. Huset har stått på önskelistan ett tag.

jag gillar och hoppas på turen.

Mvh Helén

#23 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Ett eget legobygge vore en toppenpresent till yngsta V som också snart fyller tre. Storebror är legofreak men har ju alldeles för avancerade modeller och vill INTE låna ut! :-) Har gillat på Facebook.

#24 - Carolina

Jag vill såklart vara med i denna toppentävling!

Gillar på Facebook (Carolina Åhsberg) och hoppas på tur!

#25 - Maria

Hej!



Min 3-årige son har önskat sig just ett sånt hus vid flera tillfällen, vore jättekul att vinna ett sådant åt honom!

#26 - Sofie L

Jag är gärna med



Gillar redan pà FB - Sofie Lindholm



Tipsar här

http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/july/4-aug-legoset-fran-e-leksakerse.html



MVH

Sofie

#27 - Ulrica

Klart jag är med och tävlar. Har gillat på FB.



Må gott!

#28 - Marie

Åh detta hade mina killar gillat i massor, har gillat på FB och håller nu tummarna hårt



/Marie

#29 - Hanna

Den där lådan vill jag gärna vinna! Här finns det massor med lego, och av alla "udda delar" som vi köpt på loppis, ärvt och fått så byggs det hus. Men något hus med beskrivning har inget av barnen, så det vore kul. Fordon av alla dess slag byggs det med beskrivning, fantastiskt vad duktiga de blir på det fort...och jag som (bla.) mattelärare tycker ju lego är kanon!

#30 - Hannele - mamma till två prinsar

Jag är med och har gillat dom på fb med namnet Hannele Rantamäki

#31 - Lena

Jag laddar ju för smålego nu och my god vad jag är pepp. Det har jag längtat efter sen innan jag fck barn haha! Då kan jag också vara med och leka så jag vill vinna! Eller hm.. Stella. ;)

#32 - Tess

Är gärna med och tävlar! :-) Connor har inte blivit gammal nog för lego än, men jag längtar efter den dagen :-) Jag var jätteglad i lego när jag var liten!

#33 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jag är gärna med å tävlar. Ville älskar lego.

#34 - Jennie Visén

Det där legot verkar jättebra, jag tycker att det känns så tråkigt med byggsatserna man bara kan bygga en grej med. Edvin fyller 3 i slutet av augusti och vi hade tänkt att han skulle få lite mera duplo, men så plockade hans farmor fram hans pappas gamla "smålego" när vi var där sist och han byggde som en galning. Vi som trodde att han var för liten för det! Så om jag vinner vet jag en liten som skulle bli överlycklig. (Har gillat på deras sida)

#35 - Agnieszka-2barnsmorsan

Lego är nog det klart bästa mina barn vet, och det är ju verkligen inte helt billigt! Är absolut med och tävlar och hoppas mina barn har turen!

Gillar på FB:)



Agnieszka Gackowska

#36 - Sara - Mamma till Max 2,5 �r

Jag har gillat på fb och skulle gärna vilja vinna det fina legot =)

#37 - joHannah

Jag är gärna med, Lego passar ju till alla åldrar och uppskattas av de flesta så barnen skulle bli superglada! Jag gillar på fb (Hannah Jansson)

(självklart länkar jag;

http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/07/jag-tavlar-hos-bambi-legopaketet.html)

#38 - tangirrl

Jag skulle gärna vilja vinna det till Adora, hon fick smålego i treårspresent och älskar det så hon vill nog gärna ha fler bitar :)

#39 - Belinda

Jag gillar, tävlar och hoppas på vinst :)

#40 - jenn

Klart att jag vill vara med! Jag har gillat (Barbados jenn) och tippsat pa min blogg:

http://barbados.blogg.se/2011/july/4-augusti-lego.html

#41 - Linda

Har tre barn i varierande ålder, men alla älskar de lego. Skulle ju vara jätteskoj att få vinna ett sådant fint legoset - vilket skulle bli det allra, allra första :).

#42 - Linda

Självklart e jag med lindas Linnros@ facebook

Jag skulle ge detta till min lilla kusin som älskar lego om jag vann:D

#43 - Jessica

LIke fixat och vill gärna tävla :-) !!!

#44 - Maria

Detta lego hus var min sons högsta önskan i julas.

Blev lite besviken när han fick brandstationen istället.

Hans dröm är att bli arkitekt, och detta hus är väl fint att börja med, eller vad säger ni?

Jag har iallafall tryckt Like på deras sida på FB.

#45 - Titti

Hejsan!

Jag gillar e-leksaker på FB och hoppas såklart på vinst! Ett legohus går absolut hem hos grabbarna här! håller tummarna

Tack o hej!

/Titti

#46 - Helena

klart jag vill vara med och tävla om detta fina pris, självklart har jag tryck på gillaknappen! Hoppas på tur! :) /Helena

#47 - Aniika

Hej, gillar på FB!



Legohuset är hur fint som helst, och skulle göra min systerson evigt tacksam. Han är lego-freak, och så duktig på att bygga. Vill såklart uppmuntra detta!

#48 - sophie - VI 3 MOT VÄRLDEN!

Jag gillar redan :D

#49 - Victoria B

Jag är med och tävlar!



Gillar på facebook sedan tidigare ( victoria bang)



håller tummarna! :D

#50 - Sanna

Jag är väldigt gärna med och tävlar, min dotter äger inte en enda legobit utan min mamma gav vidare alla gamla legobitar jag och min storebror hade som barn till min yngsta lillebror som är ett år äldre än min dotter. Vore så roligt för min dotter att få något eget att leka med.



Har gillat på FB (Sanna Kaakinen).



Kram Sanna

#51 - Sandra Larsson

Gillar på FB = Sandra M Larsson



Länkat:http://vinnarbloggen.blogspot.com/2011/07/vinn-lego-set.html

#52 - LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

Ja, jag vill självklart vara med och tävla då jag har tre legotokiga barn hemma. Har gillat på FB under namnet Lilith Dark.

#53 - Magdalena Svartlok

Jösses! jag skulle blir "världens bästa mamma" (igen) om jag vann ;) Sönerna är legonördar!



Länkat och Like:at!!

http://teskedtavlar.blogspot.com/2011/07/lego.html



[email protected]

#54 - Sandra Larsson

Gillar på FB: Sandra M Larsson



Länkat: http://vinnarbloggen.blogspot.com/2011/07/vinn-lego-set-fran-e-leksaker.html

#55 - ♥ En pojkmammas vardag ♥

Vilken fin lego-byggsats. PAssar perfekt för Edvin :) Har gillat på facebook (Elin Tegström) så nu hoppas jag på tur!! :)



Kram

#56 - annika

´jag gillar annica karlson

Med bitar att bygga. Kan du göra en brygga. Eller bygger du en bil som kan rulla många mil.



bloggplatsen http://flinkan69.bloggplatsen.se

#57 - MansonDust ~ nybliven 4-barnsmamma <3

Gillar (Cim MansonDust)

Är med!

#58 - Angelica

Åååh,vad kul detta skulle vara att vinna. Sonen älskar lego. Håller tummarna att turen är min :D



Gillar redan sidan sedan tidigare.. Angelica Broman

#59 - Caroline Andersson

Självklart vill jag vara med och tävla! Finns inte så mycket för mig (mitt barn) att ärva från släkt då jag nyligen fick två kusiner och de har ärvt alla saker redan. Jag gillar redan deras facebook sida sedan tidigare, Caroline Andersson.

#60 - Helena Dacker

Åh jag vill vinna, både jag, min sambo och mina barn älskar lego och leker dagligen med det men det är så dyrt att köpa nytt... Har gillat deras sida!

#61 - Marit

Jag vill vinna!!!

#62 - Marit

Jag har "gillat" och hoppas på tur!

#63 - Linda

Vill gärna vinna lite lego åt mina barn,skulle vara en perfekt julklapp då allt deras försvann när vårat hus brann ner för ett knappt halvårsedan.

Alla älskar ju lego :)