bambi

Bilder från förr
Min pappa har alltid älskat att ta mycket kort och har haft en systemkamera så länge jag minns. Så jag har en hel drös med kort från när jag var liten.


Lite lik Zack kanske? Snygg tv vi hade också, tänk om man hade en sån idag?


Första skolfotot från Sverige, 9 år gammal. Notera dom snygga jordglobsörhängena, när ska det blir modernt igen?


Suddig bild så jag vet inte hur bra det syns. Men jag tycker att jag är lite roligt klädd, med för stora jeans och en rosa telefonsladd (eller vad det nu är) runt midjan och gubbkeps. Men med en fin t-shirt där det står "Somebody in California loves me", det var på den tiden då min pappa bodde kvar i USA så "somebody" syftar på min pappa.
#1 - Paulina

Nja, jag tyckte mer du var lik Leah på den översta bilden. Otroligt lik!! Ha en mysig fredag och ha en underbar weekend med maken :) Kram

#2 - Tindra

Dina barn är jättelika dig! :)

#3 - Hon den avundsjuka..

Tycker att Leah och du är riktigt lika (även Zack och du är lika fast inte så mycket på dessa bilder).



Tack för kommentaren inne hos mig, det börjar närma sig sjukhusbesök och jag mår riktigt dåligt denna gång.



Kram och ha en fin helg..

#4 - ♥anna♥

Ja dina barn är verkligen lika dig. Du är dig lik också! Härligt med minnen!

#5 - Anonym

:-) Tycker Leah är mer lik dig på bebisbilden, fast båda barnen är lika dig, kul!

#6 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Tycker nog också att det är väldigt likt Leah på översta bilden! Underbar TV....:-)

#7 - annica

oj vad Leah är lik dig! Önskar dig en härlig helg! kram

#8 - Tess

Båda dina barn är väldigt lika dig :-)