bambi

För en vecka sen...
... så hade jag så jäkla roligt på Silja Galaxy.


Bild: Lofsan

För två veckor sen så hade jag det så jäkla mysigt i Skedvistrand.



Ni ska veta att jag är så oerhört tacksam för att jag fär möjlighet att åka på dessa upplevelser och får gå på en massa roliga events. Allt tack vare er underbara läsare! Det är ni som gör allt detta möjligt och det är jag så TACKSAM för! Men det är också därför jag vill ge tillbaka till er och försöker ordna tävlingar med BRA priser och bjuda på och roliga inlägg. Tack för att ni finns där ute! Kram på er ALLIHOPA!  :)
#1 - Angelica

Hur funkar nattningen på kvällarna för er med Zack och Leah? Och när nån av er är borta tex? MIn 2 åriga Viggo vill att vi ska sitta jämte han på kvällarna (vilket vi gärna gör egentligen) men bara det att det kan ta upp till en timme ibland innan han somnar och ibland i protest för att han vill somna i vår säng istället. Har du tips?

Han vaknar alltid på natten och kommer in till oss, inget bekymmer tycker vi det är bara mysigt, så länge han somnar om direkt. Nu när vi väntar syskon så känns det som vi måste få rätsida på det här så att han kan somna och sova så länge som möjligt i sin säng i alla fall, speciellt eftersom jag är själv hemma varannan vecka på kvällarna eftersom sambon jobbar kvällskift då.

Kram på dig!

#2 - Therese - Eira min ögonsten

jag kanske har missat det men har du inte lagt upp några bilder på hytten? :) skulle va kul att se hur lyxigt ni bodde :) har aldrig sett en sån hytt heller.

#3 - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

HIhi ja han är go min lilla rundis. :D



Okej, men det låter smart, regn blir det nog, tråkigt väder säger vädersidorna, då är det skönare att vara hemma eller hos vänner som iaf bor nära.

Visst är det mysigt ute på landet.. om det är fint väder. :)



Vi är antingen bara hemma eller åker till min pappa och grillar och umgås med min ena lillebror.

Den andra är med sin flickvän i Polen och min pappa är med sin fru uppe hos vår släkt i Skellefteå. :)



Hur ser eran sommar ut i övrigt?



Kram

#4 - ♥anna♥

Tack för att du har en sån härlig blogg!