bambi

Hår munk

Jag som aldrig brukar bry mig om mitt hår försökte mig på en hair doughnut.... det blev så där.




Jag gjorde min egen utifrån tipsen här: http://hiilen.blogg.se/2011/june/vad-gor-man-av-trasiga-strumpor-och-strumpbyx.html

#1 - anna

din munk blev hundra gånger bättre än vad mina brukar bli... sen sjunker dem ner efter ett tag så har man ansträngt sig helt i onödan... :P



kan passa på att fråga dig stockholmare. När börjar rean på Mathilde? eller är den i full gång? samt mollyrea hos åhlens?

Tusen tack på förhand

Kram från Anna

#2 - Tessa

Hur sjutton gör man en sån där, tänker jag varje gång jag ser en...

#3 - John Hedqvist

I Iike your doughnut, ser riktigt bra ut.

#4 - Killmamman

fint! jag måste bli bättre på att göra frisyrer känner jag...

#5 - Beata

Åh! En sådan letar jag efter! Vart har du köpt din? :)