bambi

Hitta Joel Langemark
En viktig sak att uppmärksamma. En älskad son, en älskad bror och en älskad människa saknas:

http://stizie.blogg.se/2011/june/info-om-morgondagens-sokning.html

http://www.facebook.com/event.php?eid=168162359914454

Hjälp till om ni kan!!
#1 - Heléne

Jag bor i närheten av Tylösand så när jag rastar hunden lovar jag vara extra uppmärksam. Tack för informationen för jag har inte hört något om försvinnandet varken på de lokala nyheterna eller läst om det i Hallandsposten...

#2 - Heléne

Jag bor i närheten av Tylösand så när jag rastar hunden lovar jag vara extra uppmärksam. Tack för informationen för jag har inte hört något om försvinnandet varken på de lokala nyheterna eller läst om det i tidningen...

#3 - Therese

Oj, oj vad jobbigt. Har hjälpt till att sprida uppgifterna eftersom det är mina hemtrakter han är försvunnen i. Nu bor jag inte kvar där annars hade jag gärna hjälpt till eftersom jag hittar bra gömställen där omkring.

#4 - Johanna

Tack så oerhört mycket att du skrev om detta, jag har inte haft tid att kolla några bloggar då vi har haft fullt upp med sökande. Vi fick idag tyvärr tråkiga nyheter när vi var ute och sökte, att hans kläder hittats inom ett militärområde där inte civila får vistas.



Hur som så kommer vi ändå att ha ett stort pådrag på söndag med dykare, hundar och Sjöräddningen från Halmstad, Göteborg och Skåne.



http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyheterna_halland?title=forsvinnande_engagerar_tusentals_manniskor&videoid=1696561



Där kan ni se mig tala kort om det hela..

#5 - Denise

Han har tyvärr dödförklarats nu i natt :( Han har tydligen simmat ut i havet och kommer inte att komma tillbaka :(

#6 - Alex

Hej! Jag hjälper gärna till i sökandet om jag har möjlighet nu på söndag. Är det fortfarande så att vi ska träffas på söndag kl. 13:00 vid Halmstads Arena?



Hälsningar: Alex.