bambi

Idag blir det parkhäng för att fira en god vän!
Idag ska vi åka iväg och fira en utav mina äldsta och bästa vänner (och min gamla sambo), Stina, som fyller 30 år. Det ska bli riktigt roligt att träffa en massa gamla vänner. Finaste Stina som alltid ställer upp och finns där. Jag hade inte en tanke på att hon fyllde år när jag för ett år sen fick min diagnos. Glömde helt bort att gratta dig förra året gumman och istället så skickade du mig blommor när jag mådde som värst. Du är underbar du!


En mycket gammal bild på Stina. Från tiden innan barn och make, men efter vi var sambos.


För några månader sen när vi var på Dansfeber...


Picknick i parken för att fira finaste Stina. Barnen får leka och vi vuxna får prata och ta det lugnt. Det är alltid underbart med träffar där man känner igen dom flesta, då känner man sig som hemma....
#1 - jis

Idag fyller jag också år, vilken bra dag att fylla år på! :)

#2 - LADY DAHMER

åh va skönt det låter! Ni får ha så kul!

(vi får boka in nåt parkhäng/barndejt nu i sommar! Vi har ju plaskdamm här borta men har inget emot att drälla på söder heller.)

#3 - Stina

Tackar gulliga du!!! Va fin du är!

Värmer mitt hjärta!! Va härligt att ni kommer!

Tänk va åren går fort!

Massa kramar!

#4 - fröken K

Jag träffade Stina den dagen ni skulle på Dansfeber. Inte sett henne på många år, men hon var verkligen samma sprudlande person. Härlig människa. :) Grattis till Stina!