bambi

Känner ni igen honom?
På midsommarafton så stannade vi till i lekparken. Vid ruschkanan så är det en annan pappa och jag får direkt känslan av att jag känner igen honom så! Maken sa att han också kände igen mannen när vi gick hemåt. Jag tänkte först att han måste vara programledare för barnprogram, för det är ju det enda vi tittar på nu för tiden... haha.... Känner ni igen honom?





Det är ju så irriterande när man känner igen någon men man inte kan komma på vart ifrån! Imorse så kom jag i allafall på vem han var..... Har ni kommit på vart ni har sett honom förut?
#1 - Ester

han som jobbar på Ö&B i reklamerna?

#2 - Karoliina

Jaa.. Det ser väl ut som han i ÖB reklamen, hemsk reklam för övrigt :P

#3 - Nelin

Spontant så tycker jag att det liknar Per Elofsson, skidåkare...

#4 - Anneli

Det är inte Per Elofsson... han skulle jag ha känt igen då vi bor i samma stad (Umeå).

#5 - Linda

Det är han i Ö&B reklamerna..!

#6 - Martina

Kände igen honom direkt.

Och vår brevbärare är han som på tv just nu har videokonferenser via dator i badbyxor om ni vet vem jag menar.

Det sjuka är att jag fortfarande inte har en aning om vad han gör reklam för (mobiloperatör?) för jag fastnar alltid på att det är han... Knasigt!

#7 - Matilda

Det är Tobias Persson, han är ståuppkomiker :)

#8 - Matilda

Det ör Tobias Persson, han är ståuppkomiker :)

#9 - Emelie och lilla familjen

Vad tråkigt att som komiker bli känd som "han från ÖoB-reklamen". Nåja.. Tobias Persson heter han för övrigt.

#10 - Sofi

Jepp... Det är Tobias Persson :D