bambi

Resa till nyfikenheten


Nu sover båda barnen efter en lång dag på Tomtits tillsammans Natashja och hennes barn. Det var inte så svårt att söva dom efter en sån här dag. Maken är dessutom borta på fest så det var skönt att dom var så lättnattade när jag var ensam hemma med dom.



Jag fick biljetter till Tomtits för några veckor sen och jag har faktiskt aldrig varit där tidigare. Jag är väldigt glad att vi tog god tid på oss och inte stressade igenom stället eftersom det är oerhört stort och barn kan ju fastna länge vid en liten grej. Något som var väldigt bra var också att man kunde gå med barnvagnar där inne, det är inte alla ställen som tillåter det men det funkade fin-fint där!









Jordgubbar och fika blev det en hel del utav! Dom hade väldigt mysiga platser för barnen att sitta och fika på.



Roligast? En jordglob som blåste upp i luften:




Eller kanske all vattenlek ute?





Någon som har tappat sin keps? Här är en månads kvarglömda kepsar på Tomtits!

#1 - Tindra

Underbart för barn vuxna ;)

Ang fika på fredag så jobbar maken :( .....next week? ?

#2 - Fifiness

Haha vilka underbara bilder!

#3 - tangirrl

Åh vilka fina bilder!!! :) Vad mysigt med en heldag med sina kompisar :)

#4 - Sara - Mamma till Max 2,5 år

Å va kul med Tom Titts. Jag var där när jag var ca 12 år men skulle gärna vilja åka dit igen. Hur tyckte Zack det var? är det bättre för äldre barn?