bambi

Torsdag
Så där, nu fick jag iväg en beställning hos Po.P. och deras rea. Men det tog ju bara tre timmar!! Sen så kommer säkert hälften vara slut också. Hoppas bara att dessa tröjor inte är slut, för det var mina favoriter på rean. Köpte en varsin till Zack och Leah.



Ikväll så ska jag iväg på Mammabloggkryssning som Loppi.se bjuder på! Ska bli så kul och skönt! Vi får alla egna hytter, så det kommer vara underbart att få sova i lugn och ro. Det kommer att bjudas på skaldjursbuffé (och jag som inte tycker om skaldjur kommer att få kyckling istället), vinprovning, spa, goodiebags, mm. Maken har tagit ledigt imorgon så att jag kan åka iväg, tack fina älskling!  :)
#1 - Hon den avundsjuka..

Jag vill också skämmas bort med vinprovning, goodiebags, sova utan barn osv.

Men det får bli i ett annat liv ha ha.



Kram och ha det så bra.

#2 - Sophie - Vi 3 mot världen ♥

Vi ses ikväll tjejen! :D

#3 - LADY DAHMER

AVUNDSJUK

#4 - Tindra

Var i Häggvik & shoppa loss på P.OP Rean, det var sååååå bra rea! ALLT e på rea, 50%,värt att besöka faktist.....

Duuu gumman, när ska vi ta en fika då? Gubben har semester om 2veckor, ska vi försöka planera in en dag?

kram

tack för tipset ang föräldradagarna,blir låång ledigt för gubben då ;) lyxigt! kram!



nadja