bambi

Vecka 26 - #755 Imprime l/s dress




Pre-fall kollektionen är extremt tidig i år och en fin #755 Imprime l/s dress förbokades hos Country Dreams för några veckor sen. Klänningen är i 100% viskos och finns i färgerna chalk, powder, indigo, military och almost black.



Trots att den kommer från pre-fall så känns den väldigt somrig (i allafall den i chalk) och den kändes som en perfekt midsommarklänning med dess fina blommönster!

Tyget är mjukt och har en härlig tyngd som ger klänningen ett sånt fint fall. Den fina spetsen under bysten ger en smickrande figur. Fina knytband i urringningen och i slutet av ärmarna.

Klänningen har en väldigt bra pris, 1200 kronor  och känns verkligen som ett kap. Det är en klänning som man kan ha till vardags, till och med till lekparken (då den inte alls känns så ömtålig) men också till en lite finare middag. En mycket mycket användbar klänning.

Tyget är lite strechigt så jag skulle nog bedöma klänningen som lite stor i storleken. Jag har tagit min vanliga storlek (storlek 2) på min klänning.

#1 - Annica H

Åh, den var ju riktigt fin! =o)

#2 - Doktor Molly

FIN du är!!! Väntar på min beställd från Full Circle Star! KRAMAR

#3 - Mia

Fin du är i klänningen!!!!!

#4 - Mia

Fin du är i klänningen!!

#5 - P

så fin den ær! kanske får bli min beløning nar jag klarat mitt mål=)

har børjat med cambridge och smaken cappuchino som jag tycker ar sådar, tankte fråga dig vad du tyckt om dom andra smakerna? har før mig att du provat choklad, choklad/mint och jordgubb?