bambi

Att förena själen och kroppen
Lite spontant så där... så har jag anmält mig till en yoga-kurs (!). Jag känner att jag måste GÖRA något... kan inte sitta hemma varje kväll. Maken har sin klättring. Jag har funderat ett tag på kanske en foto-kurs, men det skulle vara skönt att göra något med kroppen. Så jag har hittat perfekta yoga-kursen som riktar sig till stressade föräldrar, för den har nämligen lite mindfulness inriktning också. På torsdag är första tillfället och det ska verkligen bli jätteroligt!


Tror ni att jag kan göra så här snart? ;)

P.S. Yoga betyder "förening" (att förena själen och kroppen)
#1 - Jessica - tävla om ett valfritt tryck

Spännande! Du får gärna skriva om vad du tyckte efteråt :-)

#2 - britta bloggar

Härligt!

#3 - lisa

att förena själ, kropp och sinne tror jag



#4 - Zabine - Wildasmamma ♥

Taack va söt du är! :) Varsegod!

#5 - Emmelie

Åh de hade jag velat testa! Håller på och jobba lite med min stress och där pratas de väldigt mkt om mindfluens.

#6 - Annica

ja yoga är helt fantastiskt! Jag har utövat ashtanga yoga. Ger både styrka, smidighet o meditation. Love it! Vad kul att du ska börja med yoga, kanske kan jag få inspiration av dig att börja med ashtanga yoga igen :)