bambi

Barnkläder hos Campadre
Ni har väl inte missat att Campadre har mer än 50% rea på Lundmyrs fina kläder?





Mina absoluta favoriter är denna preppy cardigan som bara kostar 159 kr (istället för 349 kr), deras pikébodiesar som bara kostar 139 kr (istället för 299 kr) och så min absoluta favorit är nog bodysuiten med pikékrage för 179 kr (istället för 399 kr).

P.S. Tänk på att Lundmyr brukar vara ganska stora i storlekarna




Sen så har Campadre även overaller från Polarn o. Pyret för under halva priset! Men många är redan slutsålda, så skynda er om ni är sugna på att klicka hem någon!

#1 - joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagensblogg:)

Klicka här för att anmäla dig:

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/03/dagens-blogg_04.html

#2 - joanna- Att leva med Aspergers syndrom!





svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

kram

#3 - anouk - En Rookiemammas vardag

Var det inte du som blamade mig för att tipsa om Campadre?...=/ haha

#4 - BAMBI - hemma i kalla Sverige igen :(

anouk Haha... snarare TVÄRTOM (leta gärna upp inlägget...för jag FÖRSVARADE faktiskt dig för jag kommer ihåg att någon gnällde över att du tipsade om Campadre hela tiden).



Ok, jag letade upp inlägget: http://anouk.blogg.se/2011/february/i-hate-to-tjata.html



You see....

#5 - Martina (Tävling hos mig)

Köpte en cardigan till dottern. De har ju lite rolig storleksmått måste jag säga... "2-4 år" det var inte lite skillnad det. Speciellt som min dotter är av den mindre sorten 2-åring :-)