bambi

Dagens Leah
Idag bär det iväg till sjukhuset för kontroll av halsen så att inte någon tumör har kommit tillbaka. Är verkligen en delad känsla. Skönt att ha kollat upp det men också jobbigt att behöva göra dessa kontroller och känns sig "sjuk".

Jag kunde inte låta bli att sätta på Leah hennes nya regnbågsbyxor. Dom är ju för fina!

#1 - Emma - mamma till Meja och Alvin

Åh jag vill också ha dom där byxorna. Visst var dom från Lindex? Hittar dom nämligen inte...

#2 - Tomten

Regnbågsbarn... brukar man inte kalla barn vars föräldrar har samma kön för det?

#3 - Bellis

Sicken goding!

#4 - Sussi

Så sött hon är!!!



Hoppas att allt går bra.

krammis

s

#5 - Madde

Underbart med färg o hon e ju dessutom så söt:)

#6 - Marie

Förstår att det är en delad känsla... Hoppas allt ser bra ut!



Supersöt liten Leah :-)

#7 - Beata

Hoppas kontrollen går bra, förstår att du bara vill ha det överstökat nu och aldrig mer bli påmind om att ens ordet cancer existerar. Jag kan inte ens förestlla mig känslan. Samtidigt är jag tacksam över att du skriver om din sjukdom för det gör människor mer medvetna. Jag ska idag gå och kolla upp mina födelsemärken, jag bokade tid trots världens ångest för att du i din blogg skrev om det, jag insåg att man kan inte fly utan man måste kolla sig. Rädslan för cancer får inte blockera en som människa. Så tack och jag önskar dig att du aldrig mer får höra ordet cancer från någon läkare igen. Kram

#8 - ♥anna♥

Verkligen kanonfina brallor! !

#9 - Therese

Det kommer gå bra ska du se, jag håller tummarna för dig idag i alla fall! Och samtidigt för mig själv då jag oroar mig för en helt annan sak, jobb! Åh, vad jag hoppas komma ur arbetslösheten :) Kram på er, Leah ser supermysig ut!! :)

#10 - Solblomma

Åh vilka supersöta byxor!

Håller tummarna att det ska gå bra på sjukhuset!

#11 - Killmamman

lycka till!

#12 - Alfva

Håller tummarna för att kontrollen gick supersmidigt!



Och den där dressen är verkligen helt underbart färgglad!

#13 - Mamma Miaa

Amen jäklar vad snygga, sånna skulle jag vilja ha på min lillkis.



Färgglatt ska det vara :)

#14 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Men ÅH så fina. Man blir helt glad när man ser din charmiga unge.

#15 - Amanda

Hoppas att allt går bra! Och vilken DUNDERCHARMIG unge du har i sina superfina kläder. Det är ju precis sådär barn ska se ut - som barn helt enkelt.

#16 - BAMBI

Tomten Jo... det kanske det är.. jag tänkte lite på det när jags krev det men tyckte ändå att det var en bra beskrivning på Leahs klädsel idag :)

#17 - Nathalie-Mamma till Athida

Önskar de hade funnits i strl 92.. hade passat perfekt till vår tös då! :)

#18 - Helena Dacker

Jag verkligen älskar färgglada barnkläder, och särskilt regnbågskläderna!! Zacks overall är ju helt fantastisk den med...



Hoppas det gått bra på sjukhuset idag...

#19 - Jyoti

Så fin! Min lilla Novalie har också fått den fina regnbågsdräkten. Älskar den!