bambi

Foton tagna av andra i söndags
Lite bilder från söndagens brunch. Det är inte så ofta man får till familjefoton, så det är lite skoj att ha (synd bara att barnen inte tittar på fotografen).



En förväntansfull Zack...?  ;)

Min fina bloggkollega Tumadre tog ett foto på mig när vi pysslade:


Varför ser man alltid så annorlunda ut när andra tar kort på en?

#1 - Anna

Bilden på Zack är ju bara helt underbar!!!

#2 - Martina

Superfin bild på Zack! :) Har hängt med här i bloggen ett bra tag nu, närmare 2 år skulle jag tro, och det är så kul att se vad det är för person som utvecklas i den lille mannen! :)

#3 - Bellis

Du ser så härligt genomlycklig ut! Hoppas du är det också!

#4 - Carolina

Härliga kort på er fina familj! :-)

#5 - APAN SATT I GRANEN | en viktresa du vill följa

Vad fina ni är! Ska vi luncha idag?

#6 - Erika

Man upplever nog det själv att man ser annorlunda ut tror ja. Ja tycker du ser lika fin ut som vanligt. Får hålla me föregående, du/ni ser så lyckliga ut!! Kram :)

#7 - Jessica

vad snygg du är, gillar kläderna du har på dig! och att du ser så himla glad ut =)

#8 - Beata

Vilken fin blus du har, jag är helt kär i den. Vad är det för en fantastisk Odd Molly kreation?

Bilderna är jättefina.

#9 - Madde

Ni är en så väldigt fin familj verkligen! Det va jättekul o följa er resa till Thailand! :)

#10 - Anonym

godmorogn:) allt bra?

#11 - tankgirrl

Vad fina ni är! Blir alltid så glad av dina bilder :) Den bilden med Zack på förskolan sitter fortfarande i, den var så härligt vårig! :)

#12 - Sussi

Verkligen ett vackert foto.

Ja den frågan har jag oxå undrat över. Men jag är en som gömmer mig bakom blommkrukan så fort det blir dags att fota. Sen man har blivit äldre såhar jag svårt för att bli fotat. Om det har göra för att man ser hur gammal man har blivit. Hemska tanke. man känner sig ju så ung. Men inte på bild:(

Men ni båda är ju så fina & vad gör det att barnen tittar åt ett annat hål. Blir ett spec foto & fint minne.



Ha en bra dag

Kram

s